Social Media
Kategorie
Trudno sobie wyobrazić dzisiejszy marketing internetowy bez mediów społecznościowych. Niektórzy traktują wręcz prowadzenie fanpaga na Facebooku za podstawową gałąź promocji. Niewątpliwie kampanii, której istotą jest reklama social media, nie można odmówić skuteczności, ale jak należy się to zabrać? Dlaczego najlepiej zaangażować do prowadzenia fanpaga profesjonalną agencję reklamową?
Media społecznościowe szturmem wdarły się do naszej codzienności i... nic nie wskazuje na to, aby ich era miała się wkrótce zakończyć! Choć widząc ludzi wpatrzonych nieustannie w ekrany, można mieć mieszane uczucia, dla marketerów oznacza to perspektywę setek prowadzonych z sukcesem kampanii marketingowych.
Media społecznościowe na dobre wkradły się do codziennego życia milionów Polaków. Wśród nich prym niewątpliwie wiedzie Facebook, na który każdego dnia loguje ponad miliard użytkowników. Wiedząc to, nie sposób nie skorzystać z możliwości, jakie dają reklamy na tym popularnym portalu.
Zanim zaczniesz czytać ten artykuł odpowiedz na pytanie: który serwis bardziej kojarzysz z rozrywką?
Pewnie, że Instagram!
Jakie jest Twoje pierwsze skojarzenie z mediami społecznościowymi? Być może są to zdjęcia z wakacji, memy internetowe lub dyskusje na grupach.
Jak zwiększyć ilość klientów i zainteresowanie Twoim produktem lub usługami? W tym celu wystarczy umiejętnie wykorzystać możliwości, które dają nam ciągle rozwijające się media społecznościowe. Brzmi prosto?
Facebook to dziś najpotężniejsza platforma social media. Raporty specjalistów szacują liczbę jego użytkowników już na ok. 2 miliardy na świecie, a w Polsce na ponad 14 milionów. Jeżeli firma nie posiada swojego profilu na portalach społecznościowych, musi się liczyć z tym, że może nigdy nie dotrzeć do dużej liczby osób, dla których np. Facebook jest głównym źródłem informacji.
Â