
Mobile
Kategorie

W dobie smartfonów telefon zaczął towarzyszyć nam wszędzie i przez cały czas. Nawet 240 razy dziennie zerkamy na ekran, czasem sprawdzając godzinę, a czasem zostając na dłużej. Okazuje się, że ma to ogromny potencjał reklamowy, a reklama mobile wywiera naprawdę duży wpływ na nasze decyzje zakupowe.

Mobile First Index to nowy sposób funkcjonowania rankingu Google. Został on po raz pierwszy zaprezentowany światu w 2016 roku, ale wciąż budzi wiele emocji wśród specjalistów SEO, marketingowców i wszystkich osób związanych z tworzeniem i projektowaniem stron internetowych. Mobile First Index wiąże się z tym, że to właśnie mobilna wersja strony www jest punktem startowym dla Google.

Osoby pracujące w branży marketingowej mają coraz trudniejsze zadanie. Nie jest łatwo zrobić dziś taką reklamę, która nie zostanie zignorowana przez współczesnego odbiorcę, przyzwyczajonego do bombardowania go informacjami. Okazuje się, że rozwiązaniem mogą być kampanie Rich Media. To nowoczesne kampanie mobile, które skłaniają odbiorcę do interakcji.
