News
Kategorie
Reklama jest ważna, o tym nie trzeba nikogo przekonywać. Są firmy, które bez tej przysłowiowej „dźwigni handlu” po prostu nie mogą funkcjonować. Dotarcie do wielu odbiorców wymaga jednak ukierunkowanych działań i warto wiedzieć, w jaką promocję opłaca się dziś inwestować!v
Działania chaotyczne i przypadkowe, bez jakiegokolwiek planu — to bardzo wątpliwa recepta na sukces. Ukierunkowane kroki, poparte specjalistyczną wiedzą, przynoszą spodziewane efekty, wystarczy je tylko konsekwentnie i wytrwale wdrażać w życie. Dobry plan marketingowy może skutecznie wypromować i rozwinąć Twoją firmę!
Jest prosty w korzystaniu, stosunkowo tani oraz bardzo łatwo mierzalny. Mimo tego wiele osób nie jest pewne, czy email marketing nadal działa i czy warto go stosować. Postaramy się przekonać Cię, że mailing wciąż jest efektywnym narzędziem, a dobre bazy email marketingowe to połowa sukcesu.
Doświadczony marketer wie, że plan marketingowy to niezbędny element w promocji firmy. Są to przemyślane i zorganizowane działania, które mają określony cel. To przede wszystkim przyrost dochodów firmy, większa sprzedaż produktów i usług oraz rozpowszechnienie pozytywnego wizerunku marki w wielu mediach. Ważne jest doświadczenie, jakim może pochwalić się agencja reklamowa!
W czasach, kiedy reklama firmy musi funkcjonować przede wszystkim w sieci, istnienie agencji reklamowych wydaje się oczywiste i niezbędne. Nie każdy jednak wie, czym właściwie się zajmują takie przedsiębiorstwa i że ich działalność jest bardzo zróżnicowana.
Dobra strategia marketingowa to kamień milowy w rozwoju każdej firmy. Taki plan kampanii pozwala przede wszystkim osiągać założone cele. Możemy zatem wypromować dane produkty i usługi oraz uzyskać przewagę nad konkurencją. Satysfakcjonującym efektem takich działań jest zwiększenie sprzedaży i zysków przedsiębiorstwa.
Społeczeństwo się rozwija, a razem z nim rozwijają się formy reklamy. Twoja konkurencja działa w tym obszarze więc Ty także powinieneś poczynić odpowiednie kroki.
Zacznijmy od tego, jaki sens ma inwestycja w reklamę internetową.
Wysyłka email marketingu to praktyka znana od dawna. Standardem stało się to, że strony internetowe dużych marek zachęcają do zapisania się na newsletter. Często oferują za to jakieś korzyści, na przykład kilka procent rabatu. Ponieważ marketing internetowy bardzo się rozwinął i pojawiło się wiele nowych narzędzi promocji, w głowach wielu osób powstaje pytanie, czy email marketing nadal jest skuteczny?
Marketing internetowy to taka branża, w której nie można zatrzymać się ani na chwilę. Każdy rok przynosi zmiany i wprowadza nowe trendy, które zwracają uwagę na inne aspekty promocji w Internecie, ewentualnie udoskonalają te powszechnie znane. Z pewnością tak będzie i tym razem, gdyż już teraz można zauważyć, że pewne metody zaczynają być częściej wykorzystywane niż inne. W związku z tym pokusiliśmy się o prognozę tego, jaka reklama internetowa będzie najpopularniejsza w roku 2019.
Dzięki radom i informacjom, które Ci przekażę będziesz miał przewagę nad rywalami, ponieważ nie tylko dowiesz się po co korzystać z usług agencji reklamowej, ale też dowiesz się, jak taka agencja pracuje, dzięki czemu wasza współpraca będzie przynosiła lepsze efekty!
Czy chcesz sprzedawać więcej w sieci? Oto 7 wskazówek, jak to zrobić w rozsądnej cenie i z dobrym rezultatem
GSP Gmail Sponsored Promotions czyli nic innego jak reklama w gmail. GSP to format reklamowy, który daje dostęp do bardzo dużej ilości użytkowników gmail w Polsce. W GSP mamy wiele możliwości targetowania, a jednocześnie GSP pozostaje reklamą nienachalną dla odbiorcy.