Content Marketing
Kategorie
Największą wartością dla przedsiębiorcy są klienci. Bez nich, firma nie ma prawa istnieć, to ich ilość i świadomość decyduje o rozwoju firmy. Jeżeli szukasz sposobu, by pozyskiwać nowych klientów, którzy będą do Ciebie wracać i traktować Twoją firmę jako eksperta. Wdrąż w swoje działania marketingowe, kampanię natywną.
Reklamy natywne coraz bardziej zyskują na swojej popularności. Wszystko za sprawą swojego nienachalnego przekazu i formy. Native to działania, które pozwalają edukować swoich klientów, ale także w subtelny sposób pozyskiwać nowych. Poznaj wszystkie możliwości reklam native i przekonaj się, że są to działania dla Twojej firmy.
Wszyscy codziennie dostajemy co najmniej kilkanaście maili reklamowych. Duża część z nich jest przez nas automatycznie odrzucana. Głównym powodem są nietrafione treści i oferty. Zdarzają się jednak mailingi, które zaskakują i zachęcają do zapoznania się z daną firmą. Naucz się tworzyć efektywne kampanie mailingowe, które zwiększą Twoją sprzedaż.
Reklamy natywne są coraz chętniej wybierane przez marketingowców. Wszystko z uwagi na ich naturalny i ciekawy przekaz. Pomimo że wizualnie przypominają zwykłą reklamę display. Native to nienachalny sposób pozyskiwania klientów. Sprawdź jak poprawnie wdrążyć kampanię natywną do swoich działań.
Problem, który nurtuje wiele firm, chcących się reklamować w Internecie. Jest fakt, iż spora część użytkowników ma na swoich urządzeniach adblocka. Uniemożliwia to wyświetlanie tradycyjnej reklamy display na serwisach zewnętrznych. Z pomocą wychodzi reklama natywna. Jej naturalna forma, pozwala prezentować firmę, nawet przy działaniu adblocka.
Chciałbyś wdrążyć w swoje działania marketingowe mailing, ale boisz się, że będą to środki wyrzucone w błoto? Wcale nie musi tak być. Dobrze opracowane kampanie e-mail marketingowe, mogą przynieść wiele korzyści. Na sukces mailingów składa się jednak kilka elementów.
Czymże jest firma bez klientów? To właśnie oni napędzają nasz biznes. Kluczowe jest więc by zdobyć ich oraz ich zaufanie. Myślisz pewnie, że próbowałeś już wszystkich sposobów pozyskania swoich użytkowników. Nie każda reklama jednak jest skuteczna, bądź trafia akurat do naszej grupy docelowej. Poznaj reklamę natywną i przekonaj się, ile możesz zyskać!
Chcesz wdrążyć kampanię mailingową, ale boisz się, że pieniądze zostaną wyrzucone w błoto? Fakt dużo klientów odrzuca reklamowe maile. Folder spam jest od razu usuwany, a część odbiorców zaraz po otwarciu wiadomości, natychmiast ją ignoruje. Istnieją jednak metody, które pozwolą stworzyć skuteczną kampanię e-mail marketingową. Jakie to metody? Sprawdź!
Jeszcze kilka lat temu istniało przeświadczenie, że im większy i bardziej krzykliwy banner, tym reklama będzie skuteczniejsza. Z biegiem czasu, użytkownicy nie tylko częściej odrzucali takie formy reklamowe, ale również nauczyli się je blokować. Badania analityków i ekspertów od e-marketingu, pokazały, że dotarcie do klienta musi odbywać się zupełnie inną ścieżką. Drogą do sukcesu okazał się content marketing. Kampanie native, które wpisują się w content są odpowiedzią potrzeby zarówno reklamodawców jak i reklamobiorcy.
Specjalistów od marketingu internetowego czeka kolejny rok pełen wyzwań. W dobie szybko zmieniającego się świata, coraz bardziej świadomych internautów oraz nowych technologii przyciągnięcie uwagi odbiorcy jest prawdziwą sztuką. W jaki sposób może w tym pomóc kampania natywna oparta m.in. o publikacje artykułów?
Chcesz dotrzeć do bardzo precyzyjnej grupy potencjalnych klientów, którzy są naprawdę zainteresowani Twoim produktem lub usługą? Masz nadzieję, że uda się to zrobić przy stosunkowo niewielkich kosztach? W takim razie reklama kontekstowa to narzędzie idealne dla Ciebie! Dowiedz się, na czym dokładnie polegają kampanie kontekstowe i czy w 2020 roku wciąż warto je realizować.
Jak tworzyć content, który pomoże zdobywać nowych klientów? Czy kampanie prowadzone w mediach społecznościowych jeszcze mają sens? Pytania te każdego dnia zadaje sobie każdy, kto ma cokolwiek wspólnego z marketingiem internetowym. Z pewnością poszczególni marketerzy mają własną receptę na udane kampanie content marketingowe, jednak warto poznać kilka ogólnych reguł skutecznego content marketingu.
Własny blog to coś więcej niż internetowy pamiętnik. Jest to przestrzeń w sieci, którą można z powodzeniem wykorzystać do promocji swoich produktów i usług. Świetnie sprawdza się też jako narzędzie kreowania marki osobistej. Co jeszcze daje i dlaczego to obowiązkowa pozycja w biznesie?
Ogrom narzędzi, jakie mają dziś w rękach specjaliści od marketingu internetowego, wprowadza czasem ich oraz klientów w zakłopotanie. Może to sprawić, że nie będziesz wiedzieć, co sprawdzi się najlepiej w przypadku właśnie Twojej firmy. Chcemy ułatwić Ci ten wybór, dlatego przedstawiamy świetny rodzaj reklamy, jakim jest reklama natywna!
Czy wiesz, co łączy spot video z lokowanym produktem, sponsorowany post na Facebooku oraz sponsorowany artykuł na blogu? Wszystkie te treści są przykładem reklamy natywnej, czyli nienachalnej, naturalnej reklamy, którą możesz z powodzeniem wykorzystać dla zwiększenia zasięgów swojej firmy!
Pozwala budować pozytywny wizerunek marki, może stanowić swoiste portfolio, a także bardzo korzystnie działa na SEO. Blog, ten prywatny lub firmowy, powoli staje się biznesowym must have, bez którego ciężko wyobrazić sobie stronę internetową. Jakie jeszcze korzyści daje prowadzenie bloga i jak się za to zabrać?
Prowadząc firmę często spotykasz się z ofertami wszelkiej formy promocji w Internecie. Czy to email marketing, e-commerce, Google Ads czy reklama w mediach społecznościowych liczy się tylko jedno – wzrost zysku w Twojej działalności. Gdzie w tym wszystkim znajduje się content marketing?
Szukając informacji o najpopularniejszych, a także najskuteczniejszych strategiach marketingowych, nie sposób nie natrafić na wyrażenie „content marketing”. To pojęcie znane jest już od kilku lat, ale z upływem czasu tylko zyskuje na znaczeniu .Obecnie każdy szanujący się marketer chce tworzyć dobry content. Jak sprostać temu wyzwaniu w 2019, mądrze wykorzystując trendy w tej dziedzinie?
Coraz większa ilość marketerów zdaje sobie sprawę, że podstawą skutecznej promocji w internecie jest dobrze wykorzystany content marketing. Jest to strategia marketingowa, która nie tylko zyskuje na popularności, ale także rozwija się praktycznie nieustannie. W związku z tym warto być na bieżąco z trendami w tej dziedzinie, aby samemu tworzyć coraz lepszy i atrakcyjniejszy content.
Wraz z rozwojem marketingu internetowego, bardziej wymagający staje się także jego odbiorca. Coraz częściej nie wystarczy po prostu stworzenie statycznego contentu, nawet jeśli byłby on naprawdę dopracowany i ciekawy, ponieważ bez zaangażowania osoby, do której jest skierowany, żadna kampania content marketingowa nie odniesie sukcesu. Marketerzy stoją więc przed nowym wyzwaniem i muszą nauczyć się korzystać z narzędzi umożliwiających interakcję z odbiorcami, tak, by jeszcze skuteczniej do nich docierać i łatwiej budować bazę potencjalnych klientów.
Prawie każdy, kto posiada własną firmę, a w szczególności, jeśli ma też swoją stronę, choć raz w życiu zetknie się z copywriterem. Zakładając witrynę internetową, nagle okazuje się, że potrzeba wiele treści, by ją zapełnić i tu przychodzi z pomocą osoba, która pisze teksty. Jednak jak w ogóle zacząć współpracować z zawodowym copywriterem, jeśli nigdy wcześniej tego nie robiliśmy? I jakich zasad należy przestrzegać, aby taka współpraca układała się właściwie? Mamy dziś kilka porad, które ułatwią życie!