Blog SEO/SEM. Skuteczne i techniczne porady o działaniach marketingowych. Blog o Reklamie Internetowej - tylko praktyka "/>



Blog

Kategorie

Zapytaj o ofertę

Dowiedz się, co możemy zrobić dla Twojej Firmy

Przejdź do oferty
maj 30, 2019

Kampanie Facebook ads. Jak inwestować w reklamę na FB ?

Kampanie Facebook ads. Jak inwestować w reklamę na FB?

Jak zwiększyć ilość klientów i zainteresowanie Twoim produktem lub usługami? W tym celu wystarczy umiejętnie wykorzystać możliwości, które dają nam ciągle rozwijające się media społecznościowe. Brzmi prosto?

 

Z każdym kolejnym dniem udział mediów społecznościowych w rynku reklamowym odgrywa coraz większą rolę. Media rozwijają się z ogromną prędkością i jeśli Twoja firma jest nieobecna na jednej z platform, zaczyna być niewidoczna dla potencjalnych klientów. Dlatego kampanie FB Ads, wzbogacane o nowe trendy są podstawową kwestią w pozyskiwaniu klientów.

 

Dlaczego reklama na Facebooku jest tak ważna?

Dzięki ciągle zwiększającej popularności mediów społecznościowych wśród firm uzyskaliśmy status, w którym Facebook jest przesycony profilami firmowymi, a ich liczba ciągle wzrasta. Aby portal był wciąż przyjemny dla normalnych użytkowników, na podstawie algorytmów dostosowuje treści wyświetlane pojedynczemu użytkownikowi.

 

Jak wobec tego dotrzeć do potencjalnego klienta?

Z pomocą przychodzą: aktywna promocja na Facebooku oraz Social Commerce, które umożliwiają dotarcie do dużo szerszego niż organicznego grona odbiorców. Dzięki profesjonalnemu wykorzystaniu tego narzędzia możemy nie tylko sprawić, że Twoją firmę zobaczy więcej osób, ale również zwiększyć kilkukrotnie skuteczność komunikacji Twojej marki.

Patrząc pod kątem biznesowym, Facebook podejmuje dobrą decyzję, ponieważ każe płacić firmom za możliwość wyświetlenia swoich komunikatów zwykłym użytkownikom. Co więcej, daje on rozbudowana możliwość mikro-targetowania!

 

Co więc zrobić, aby nie marnować pieniędzy, a wręcz je pomnożyć?

 

Nie tylko treść komunikatu jest istotna, ale również to komu, gdzie, o której godzinie a nawet w jakim miejscu i w jakim otoczeniu wyświetlana jest reklama. Na przykład: jeśli do odbiorcy dotrze reklama pysznego jedzenia marki ‘A’, w momencie, gdy przechodzi obok lokalu marki ‘B’, bardziej prawdopodobne jest, że pokieruje się głodem i zje u konkurencji.

 

Umiejętne wykorzystanie możliwości promocji na Facebooku sprawia, że ROAS (return on ads spend) rośnie i rozwija Twoją firmę oraz zwiększa Twój zysk!

 

Załóżmy, że prowadzisz sklep internetowy, w którym sprzedajesz części rowerowe i ostatnimi czasy zmniejszył się ruch w Twojej witrynie. Masz dobre jakościowo produkty w atrakcyjnych cenach a jednak się one nie sprzedają. Czy błąd wynika z Twoich działań? Nie! Po prostu musisz dostosować się do aktualnych wymagań społeczeństwa, które jest przesycone informacjami i ofertami.

 

Twój potencjalny klient chce, aby produkt został mu podany pod nos, a dzięki możliwościom, które daje Ci Facebook e-Commerce (czyli Socialmedia Commerce) możesz przebić się przez lawinę reklam i to zrobić! Wystarczy, że wykorzystasz informacje osobiste, które potencjalni klienci podają sami z siebie w mediach społecznościowych.

 

Wcześniej musiałeś się zastanawiać, kto może być zainteresowany Twoimi częściami do rowerów, robiąc dokładne analizy klienteli, pytając znajomych czy rozsyłając swoją ofertę po różnych forach. Obecnie wystarczy posłuchać co mówią sami klienci! Narzędzia Facebook e-Commerce analizują aktywność i zainteresowania użytkowników, dzięki czemu, jedyne co musisz zrobić, to wybrać, do jakiej osoby chcesz mówić a sprzedaż ruszy sama!

 

Zrób pierwszy krok i rozwiń swoją firmę dzięki Socialmedia Commerce!

Podobał ci się artykuł ? - Zobacz naszą ofertę

Komentarze

Dodaj komentarz

Powrót