Blog
Kategorie
GSP Gmail Sponsored Promotions
GSP Gmail Sponsored Promotions czyli nic innego jak reklama w gmail. GSP to format reklamowy, który daje dostęp do bardzo dużej ilości użytkowników gmail w Polsce. W GSP mamy wiele możliwości targetowania, a jednocześnie GSP pozostaje reklamą nienachalną dla odbiorcy.
GSP to narzędzie, które otwiera wszystkim nowe możliwości, ale przede wszystkim wyróżnia się na rynku wśród innych, konkurencyjnych rozwiązań opartych o e-mailing. Najważniejszym wyróżnikiem Gmail Sponsored Promotions są metody kierowania reklam i precyzowania użytkowników, do których chcemy dotrzeć.
Wyróżniamy tu kilka mozliwości kierowania:
– Domena z której użytkownicy otrzymują maile – co oznacza, że znajdują się na liście mailingowej. Są dwie możliwości – kierowanie na subskrybentów konkretnego newslettera lub wykluczanie ich ze swojego kierowania.
– Kontekstowo poprzez Słowa kluczowe – system analizuje treść ostatnich 300 maili
– Zainteresowania – użytkownicy przypisywani do danej kategorii na podstawie słów kluczowych z maili
– Profile zawodowe (Zawody) – użytkownicy przypisywani do danego zawodu na podstawie słów kluczowych z maili
– Demografia – wiek i płeć
– Urządzenia (desktop, Android, iOS)
– IP (geolokalizacja)
– Język
Zachęcamy do kontaktu i do uruchomienia usługi GSP – zgłosimy twoją firmę i podepniemy usługę a Ty będziesz się cieszył z nowych możliwości jakie daje właśnie GSP
Komentarze