Blog o SEO/SEM i SM Agencja PiRmedia. Skuteczne i techniczne porady o działaniach marketingowych. Blog o Pozycjonowaniu I Optymalizacji Stron"/>



Blog

Kategorie

Zapytaj o ofertę

Dowiedz się, co możemy zrobić dla Twojej Firmy

Przejdź do oferty
gru 16, 2017

Mobilnosć w marketingu co to jest i czy warto się dostosować

Mobilnosć w marketingu co to jest i czy warto się dostosować

W dobie ciągłego zabiegania i załatwiania spraw online, coraz więcej firm decyduje się na inwestowanie w reklamy mobilne.  Reklamy się wyświetlają, a klienci chętnie korzystają z takiej formy promocji na swoich telefonach czy tabletach.

 

Reklamy mobilne – gdzie się wyświetlają?

Reklamy te wyświetlają się na wspomnianych tabletach i smart fonach, które są wyposażone w przeglądarkę. To przeważnie reklamy tekstowe oraz graficzne, czy reklamy aplikacji HTML5, które są utworzone w Google Web Designer.

Reklamy w aplikacjach na tabletach i smartfonach dają też możliwość wykorzystania graficznie reklamy aplikacji oraz reklamy wideo aplikacji, jak również reklamy TrueView do promowania aplikacji. Należy pamiętać, że tekst musi być odpowiednio dopasowany pod urządzenia mobilne użytkowników w taki sposób, by był atrakcyjny w każdej formie.

Dlaczego warto inwestować w mobile?

Ludzie mają coraz mniej czasu na spędzanie czasu przed komputerem. Wysyłanie maila , zamawianie obiadu, czy wysłanie przelewu – to dzisiaj robi się przez aplikacje mobilne. Droga od kliknięcia w reklamę do złożenia zamówienia jest dzisiaj bardzo prosta. I ta prostota właśnie pozwala zyskać tak wielu klientów. I śmiało można powiedzieć, że określenie „czas to pieniądz” dotyczy tutaj obu stron – kupującego i sprzedającego.

Według informacji ze strony https://pirmedia.pl/oferta/reklama-na-urzadzenia-mobilne wynika, że blisko 90% użytkowników smartfonów podejmuje jakieś działanie widząc informacje lokalne na swoim urządzeniu.  Oznacza to, że inwestycja w reklamę mobilną zwiększa szansę na pozyskanie potencjalnego Klienta, który zobaczymy promowany przez nas produkt lub usługę.

Mobilność w marketingu

Wykorzystanie mobilności to także budowanie świadomości marki. Potencjalny klient nie tylko widzi, że marka idzie z duchem czasu pojawiając się w kolejnym kanale, jakim jest „mobile”, ale także podpowiada mu, że jest dostępna w każdym momencie.

Należy pamiętać, że mobilność w marketingu to nie tylko wyświetlanie się reklam na paskach aplikacji. To także stworzenie konkretnych aplikacji pod produkt lub usługę, a nawet gier które produktu danej marki.

Mobilność w sprzedaży

To reklamy kierowane do Klientów na ekrany ich tableta czy smartfona pozwalają im zapoznać się z produktem lub usługą . Jest to przewaga nad reklamą wyświetlaną np. na komputerze, którą ciężko będzie pokonać.  Dlatego, że Klient może zobaczyć reklamę w dowolnym miejscu i złożyć zamówienie jadąc autobusem czy ćwicząc na bieżni.

W reklamy mobilne inwestują zarówno firmy z sektora MŚP, jak i duże przedsiębiorstwa. Międzynarodowe marki już dawno zauważyły potencjał drzemiący w tym rozwiązaniu i stworzyły z niego dodatkowy kanał sprzedaży, który rozwija się każdego dnia. Formy promocji mobilnej (reklama mobilna, aplikacja mobilna, gra) mogą się ze sobą łączyć i wzajemnie uzupełniać. Istotne jest przygotowanie dobrej strategii reklamowej.

 

Podobał ci się artykuł ? - Zobacz naszą ofertę

Komentarze

Dodaj komentarz

Powrót
Zapisz się do newslettera
Aby być na bieżąco!

Partnerzy