
Blog
Kategorie


Największą wartością dla przedsiębiorcy są klienci. Bez nich, firma nie ma prawa istnieć, to ich ilość i świadomość decyduje o rozwoju firmy. Jeżeli szukasz sposobu, by pozyskiwać nowych klientów, którzy będą do Ciebie wracać i traktować Twoją firmę jako eksperta. Wdrąż w swoje działania marketingowe, kampanię natywną.
Reklamy natywne coraz bardziej zyskują na swojej popularności. Wszystko za sprawą swojego nienachalnego przekazu i formy. Native to działania, które pozwalają edukować swoich klientów, ale także w subtelny sposób pozyskiwać nowych. Poznaj wszystkie możliwości reklam native i przekonaj się, że są to działania dla Twojej firmy.
Wszyscy codziennie dostajemy co najmniej kilkanaście maili reklamowych. Duża część z nich jest przez nas automatycznie odrzucana. Głównym powodem są nietrafione treści i oferty. Zdarzają się jednak mailingi, które zaskakują i zachęcają do zapoznania się z daną firmą. Naucz się tworzyć efektywne kampanie mailingowe, które zwiększą Twoją sprzedaż.
Reklamy natywne są coraz chętniej wybierane przez marketingowców. Wszystko z uwagi na ich naturalny i ciekawy przekaz. Pomimo że wizualnie przypominają zwykłą reklamę display. Native to nienachalny sposób pozyskiwania klientów. Sprawdź jak poprawnie wdrążyć kampanię natywną do swoich działań.
Problem, który nurtuje wiele firm, chcących się reklamować w Internecie. Jest fakt, iż spora część użytkowników ma na swoich urządzeniach adblocka. Uniemożliwia to wyświetlanie tradycyjnej reklamy display na serwisach zewnętrznych. Z pomocą wychodzi reklama natywna. Jej naturalna forma, pozwala prezentować firmę, nawet przy działaniu adblocka.
Trudno sobie wyobrazić dzisiejszy marketing internetowy bez mediów społecznościowych. Niektórzy traktują wręcz prowadzenie fanpaga na Facebooku za podstawową gałąź promocji. Niewątpliwie kampanii, której istotą jest reklama social media, nie można odmówić skuteczności, ale jak należy się to zabrać? Dlaczego najlepiej zaangażować do prowadzenia fanpaga profesjonalną agencję reklamową?
Chciałbyś wdrążyć w swoje działania marketingowe mailing, ale boisz się, że będą to środki wyrzucone w błoto? Wcale nie musi tak być. Dobrze opracowane kampanie e-mail marketingowe, mogą przynieść wiele korzyści. Na sukces mailingów składa się jednak kilka elementów.
Czymże jest firma bez klientów? To właśnie oni napędzają nasz biznes. Kluczowe jest więc by zdobyć ich oraz ich zaufanie. Myślisz pewnie, że próbowałeś już wszystkich sposobów pozyskania swoich użytkowników. Nie każda reklama jednak jest skuteczna, bądź trafia akurat do naszej grupy docelowej. Poznaj reklamę natywną i przekonaj się, ile możesz zyskać!
Chcesz wdrążyć kampanię mailingową, ale boisz się, że pieniądze zostaną wyrzucone w błoto? Fakt dużo klientów odrzuca reklamowe maile. Folder spam jest od razu usuwany, a część odbiorców zaraz po otwarciu wiadomości, natychmiast ją ignoruje. Istnieją jednak metody, które pozwolą stworzyć skuteczną kampanię e-mail marketingową. Jakie to metody? Sprawdź!
Jeszcze kilka lat temu istniało przeświadczenie, że im większy i bardziej krzykliwy banner, tym reklama będzie skuteczniejsza. Z biegiem czasu, użytkownicy nie tylko częściej odrzucali takie formy reklamowe, ale również nauczyli się je blokować. Badania analityków i ekspertów od e-marketingu, pokazały, że dotarcie do klienta musi odbywać się zupełnie inną ścieżką. Drogą do sukcesu okazał się content marketing. Kampanie native, które wpisują się w content są odpowiedzią potrzeby zarówno reklamodawców jak i reklamobiorcy.
Specjalistów od marketingu internetowego czeka kolejny rok pełen wyzwań. W dobie szybko zmieniającego się świata, coraz bardziej świadomych internautów oraz nowych technologii przyciągnięcie uwagi odbiorcy jest prawdziwą sztuką. W jaki sposób może w tym pomóc kampania natywna oparta m.in. o publikacje artykułów?
Chcesz dotrzeć do bardzo precyzyjnej grupy potencjalnych klientów, którzy są naprawdę zainteresowani Twoim produktem lub usługą? Masz nadzieję, że uda się to zrobić przy stosunkowo niewielkich kosztach? W takim razie reklama kontekstowa to narzędzie idealne dla Ciebie! Dowiedz się, na czym dokładnie polegają kampanie kontekstowe i czy w 2020 roku wciąż warto je realizować.

Reklama jest ważna, o tym nie trzeba nikogo przekonywać. Są firmy, które bez tej przysłowiowej „dźwigni handlu” po prostu nie mogą funkcjonować. Dotarcie do wielu odbiorców wymaga jednak ukierunkowanych działań i warto wiedzieć, w jaką promocję opłaca się dziś inwestować!v

Działania chaotyczne i przypadkowe, bez jakiegokolwiek planu — to bardzo wątpliwa recepta na sukces. Ukierunkowane kroki, poparte specjalistyczną wiedzą, przynoszą spodziewane efekty, wystarczy je tylko konsekwentnie i wytrwale wdrażać w życie. Dobry plan marketingowy może skutecznie wypromować i rozwinąć Twoją firmę!

Internet daje dziś olbrzymie możliwości dotarcia do klienta i rezygnowanie z tego jest nie tylko niezbyt mądre, ale przede wszystkim nieopłacalne. Dostęp do komputera jest łatwy, a sieć jest wielkim rynkiem, na którym możemy sprzedawać swoje produkty. Trzeba jednak wiedzieć jak się reklamować, żeby sprzedaż przekładała się na świetne wyniki finansowe.

Jak tworzyć content, który pomoże zdobywać nowych klientów? Czy kampanie prowadzone w mediach społecznościowych jeszcze mają sens? Pytania te każdego dnia zadaje sobie każdy, kto ma cokolwiek wspólnego z marketingiem internetowym. Z pewnością poszczególni marketerzy mają własną receptę na udane kampanie content marketingowe, jednak warto poznać kilka ogólnych reguł skutecznego content marketingu.

Jest prosty w korzystaniu, stosunkowo tani oraz bardzo łatwo mierzalny. Mimo tego wiele osób nie jest pewne, czy email marketing nadal działa i czy warto go stosować. Postaramy się przekonać Cię, że mailing wciąż jest efektywnym narzędziem, a dobre bazy email marketingowe to połowa sukcesu.

Media społecznościowe szturmem wdarły się do naszej codzienności i... nic nie wskazuje na to, aby ich era miała się wkrótce zakończyć! Choć widząc ludzi wpatrzonych nieustannie w ekrany, można mieć mieszane uczucia, dla marketerów oznacza to perspektywę setek prowadzonych z sukcesem kampanii marketingowych.

Media społecznościowe na dobre wkradły się do codziennego życia milionów Polaków. Wśród nich prym niewątpliwie wiedzie Facebook, na który każdego dnia loguje ponad miliard użytkowników. Wiedząc to, nie sposób nie skorzystać z możliwości, jakie dają reklamy na tym popularnym portalu.

W dobie smartfonów telefon zaczął towarzyszyć nam wszędzie i przez cały czas. Nawet 240 razy dziennie zerkamy na ekran, czasem sprawdzając godzinę, a czasem zostając na dłużej. Okazuje się, że ma to ogromny potencjał reklamowy, a reklama mobile wywiera naprawdę duży wpływ na nasze decyzje zakupowe.

Zanim zaczniesz czytać ten artykuł odpowiedz na pytanie: który serwis bardziej kojarzysz z rozrywką?
Pewnie, że Instagram!


Własny blog to coś więcej niż internetowy pamiętnik. Jest to przestrzeń w sieci, którą można z powodzeniem wykorzystać do promocji swoich produktów i usług. Świetnie sprawdza się też jako narzędzie kreowania marki osobistej. Co jeszcze daje i dlaczego to obowiązkowa pozycja w biznesie?

Ogrom narzędzi, jakie mają dziś w rękach specjaliści od marketingu internetowego, wprowadza czasem ich oraz klientów w zakłopotanie. Może to sprawić, że nie będziesz wiedzieć, co sprawdzi się najlepiej w przypadku właśnie Twojej firmy. Chcemy ułatwić Ci ten wybór, dlatego przedstawiamy świetny rodzaj reklamy, jakim jest reklama natywna!

Doświadczony marketer wie, że plan marketingowy to niezbędny element w promocji firmy. Są to przemyślane i zorganizowane działania, które mają określony cel. To przede wszystkim przyrost dochodów firmy, większa sprzedaż produktów i usług oraz rozpowszechnienie pozytywnego wizerunku marki w wielu mediach. Ważne jest doświadczenie, jakim może pochwalić się agencja reklamowa!

W czasach, kiedy reklama firmy musi funkcjonować przede wszystkim w sieci, istnienie agencji reklamowych wydaje się oczywiste i niezbędne. Nie każdy jednak wie, czym właściwie się zajmują takie przedsiębiorstwa i że ich działalność jest bardzo zróżnicowana.

Dobra strategia marketingowa to kamień milowy w rozwoju każdej firmy. Taki plan kampanii pozwala przede wszystkim osiągać założone cele. Możemy zatem wypromować dane produkty i usługi oraz uzyskać przewagę nad konkurencją. Satysfakcjonującym efektem takich działań jest zwiększenie sprzedaży i zysków przedsiębiorstwa.

Czy wiesz, co łączy spot video z lokowanym produktem, sponsorowany post na Facebooku oraz sponsorowany artykuł na blogu? Wszystkie te treści są przykładem reklamy natywnej, czyli nienachalnej, naturalnej reklamy, którą możesz z powodzeniem wykorzystać dla zwiększenia zasięgów swojej firmy!

Pozwala budować pozytywny wizerunek marki, może stanowić swoiste portfolio, a także bardzo korzystnie działa na SEO. Blog, ten prywatny lub firmowy, powoli staje się biznesowym must have, bez którego ciężko wyobrazić sobie stronę internetową. Jakie jeszcze korzyści daje prowadzenie bloga i jak się za to zabrać?

Społeczeństwo się rozwija, a razem z nim rozwijają się formy reklamy. Twoja konkurencja działa w tym obszarze więc Ty także powinieneś poczynić odpowiednie kroki.
Zacznijmy od tego, jaki sens ma inwestycja w reklamę internetową.

Jakie jest Twoje pierwsze skojarzenie z mediami społecznościowymi? Być może są to zdjęcia z wakacji, memy internetowe lub dyskusje na grupach.

Aby odpowiedzieć na to pytanie zastanówmy się, co chcemy osiągnąć. Najczęściej będzie nam zależało na wzroście sprzedaży lub rozpoznawalności Twojej marki, a do obu tych efektów potrzebujemy KLIENTA!


Handel w sieci dynamicznie się rozwija i staje się coraz ważniejszym sposobem dotarcia do klienta. E-commerce to kanał dystrybucji, który występuje w różnych formach, są to przede wszystkim sklepy internetowe, platformy zakupowe, programy partnerskie, reklama merchant center, kampanie produktowe, reklama google zakupy czy reklama w social media.

PLA ( Product Listing Ads ) jest uznanym rodzajem kampanii w branży e-commerce i zdobywa sobie coraz większą popularność. Trzeba wiedzieć, że najlepiej sprawdza się przede wszystkim w reklamowaniu sklepów internetowych. Specjaliści podają, że kampanie PLA są impulsem do tworzenia większej liczby konwersji i bardziej satysfakcjonującego zwrotu z inwestycji w reklamę, niż inne typy promocji.

Każdy chce znaleźć się na górze pierwszej strony wyników wyszukiwania. Nie zawsze jest to łatwe, nawet jeśli podejmujemy jakieś działania. Zdarza się, że w branży panuje duża konkurencja i trudną sprawą jest, by ją łatwo pokonać. Istnieją jednak sprawdzone techniki SEO, które przynoszą satysfakcjonujące rezultaty. Warto je poznać!

Mobile First Index to nowy sposób funkcjonowania rankingu Google. Został on po raz pierwszy zaprezentowany światu w 2016 roku, ale wciąż budzi wiele emocji wśród specjalistów SEO, marketingowców i wszystkich osób związanych z tworzeniem i projektowaniem stron internetowych. Mobile First Index wiąże się z tym, że to właśnie mobilna wersja strony www jest punktem startowym dla Google.

Jak zwiększyć ilość klientów i zainteresowanie Twoim produktem lub usługami? W tym celu wystarczy umiejętnie wykorzystać możliwości, które dają nam ciągle rozwijające się media społecznościowe. Brzmi prosto?

Prowadząc firmę często spotykasz się z ofertami wszelkiej formy promocji w Internecie. Czy to email marketing, e-commerce, Google Ads czy reklama w mediach społecznościowych liczy się tylko jedno – wzrost zysku w Twojej działalności. Gdzie w tym wszystkim znajduje się content marketing?


Osoby pracujące w branży marketingowej mają coraz trudniejsze zadanie. Nie jest łatwo zrobić dziś taką reklamę, która nie zostanie zignorowana przez współczesnego odbiorcę, przyzwyczajonego do bombardowania go informacjami. Okazuje się, że rozwiązaniem mogą być kampanie Rich Media. To nowoczesne kampanie mobile, które skłaniają odbiorcę do interakcji.

Szukając informacji o najpopularniejszych, a także najskuteczniejszych strategiach marketingowych, nie sposób nie natrafić na wyrażenie „content marketing”. To pojęcie znane jest już od kilku lat, ale z upływem czasu tylko zyskuje na znaczeniu .Obecnie każdy szanujący się marketer chce tworzyć dobry content. Jak sprostać temu wyzwaniu w 2019, mądrze wykorzystując trendy w tej dziedzinie?

Wysyłka email marketingu to praktyka znana od dawna. Standardem stało się to, że strony internetowe dużych marek zachęcają do zapisania się na newsletter. Często oferują za to jakieś korzyści, na przykład kilka procent rabatu. Ponieważ marketing internetowy bardzo się rozwinął i pojawiło się wiele nowych narzędzi promocji, w głowach wielu osób powstaje pytanie, czy email marketing nadal jest skuteczny?

Marketing internetowy to taka branża, w której nie można zatrzymać się ani na chwilę. Każdy rok przynosi zmiany i wprowadza nowe trendy, które zwracają uwagę na inne aspekty promocji w Internecie, ewentualnie udoskonalają te powszechnie znane. Z pewnością tak będzie i tym razem, gdyż już teraz można zauważyć, że pewne metody zaczynają być częściej wykorzystywane niż inne. W związku z tym pokusiliśmy się o prognozę tego, jaka reklama internetowa będzie najpopularniejsza w roku 2019.


Coraz większa ilość marketerów zdaje sobie sprawę, że podstawą skutecznej promocji w internecie jest dobrze wykorzystany content marketing. Jest to strategia marketingowa, która nie tylko zyskuje na popularności, ale także rozwija się praktycznie nieustannie. W związku z tym warto być na bieżąco z trendami w tej dziedzinie, aby samemu tworzyć coraz lepszy i atrakcyjniejszy content.

Na pozór content marketing oraz SEO to dwie zupełnie różne dziedziny, które służą innym celom i w związku z tym niewiele mają ze sobą wspólnego. Można powiedzieć, że content marketing jest tworzony dla ludzi, a SEO dla wyszukiwarek. Sprawa nie jest jednak taka prosta, bo im bardziej zastanawiamy się nad tematem, tym łatwiej zauważamy, że jedno bez drugiego jest nieskuteczne i cała sztuka polega na umiejętnym połączeniu tych dwóch rzeczy. Dowiedz się więc, co łączy content artykuły z tekstami SEO i jak w sprytny sposób stworzyć treści posiadające cechy ich obu.

Wraz z rozwojem marketingu internetowego, bardziej wymagający staje się także jego odbiorca. Coraz częściej nie wystarczy po prostu stworzenie statycznego contentu, nawet jeśli byłby on naprawdę dopracowany i ciekawy, ponieważ bez zaangażowania osoby, do której jest skierowany, żadna kampania content marketingowa nie odniesie sukcesu. Marketerzy stoją więc przed nowym wyzwaniem i muszą nauczyć się korzystać z narzędzi umożliwiających interakcję z odbiorcami, tak, by jeszcze skuteczniej do nich docierać i łatwiej budować bazę potencjalnych klientów.

Prawie każdy, kto posiada własną firmę, a w szczególności, jeśli ma też swoją stronę, choć raz w życiu zetknie się z copywriterem. Zakładając witrynę internetową, nagle okazuje się, że potrzeba wiele treści, by ją zapełnić i tu przychodzi z pomocą osoba, która pisze teksty. Jednak jak w ogóle zacząć współpracować z zawodowym copywriterem, jeśli nigdy wcześniej tego nie robiliśmy? I jakich zasad należy przestrzegać, aby taka współpraca układała się właściwie? Mamy dziś kilka porad, które ułatwią życie!


.jpg)
Facebook to dziś najpotężniejsza platforma social media. Raporty specjalistów szacują liczbę jego użytkowników już na ok. 2 miliardy na świecie, a w Polsce na ponad 14 milionów. Jeżeli firma nie posiada swojego profilu na portalach społecznościowych, musi się liczyć z tym, że może nigdy nie dotrzeć do dużej liczby osób, dla których np. Facebook jest głównym źródłem informacji.



Dzięki radom i informacjom, które Ci przekażę będziesz miał przewagę nad rywalami, ponieważ nie tylko dowiesz się po co korzystać z usług agencji reklamowej, ale też dowiesz się, jak taka agencja pracuje, dzięki czemu wasza współpraca będzie przynosiła lepsze efekty!







Podpisując umowy na pozycjonowanie stron można spotkać się z kilkoma różnymi metodami rozliczeń finansowych. Które z nich najlepiej sprawdzają się w praktyce? Jaką umowę warto podpisać?
Najczęściej spotykane metody rozliczeń za pozycjonowanie stron...



Content marketing i PR dzisiaj świetnie się uzupełniają. Kreowanie wizerunku w internecie stało się tak samo ważne jak promocja w tradycyjnych mediach. Wśród przedsiębiorców cały czas rośnie świadomość o tym, że dobry PR to podstawa, co od dawna widać w działaniach wielkich marek.













Czy info grafika ma wpływ na pozycjonowanie? Czy infogafikę można zrobić samodzielnie? Spośród wszystkich informacji, którymi użytkownicy Internetu zalewani są każdego dnia, niełatwo wybrać najciekawsze. Zwykle największą uwagę zwracamy na te, których oprawa wizualna przyciąga nasz wzrok. Nie dziwi więc fakt, że coraz bardziej popularne stają się infografiki, które pozwalają w zrozumiały sposób zaprezentować skomplikowane dane statystyczne, raporty i trudne zagadnienia. Czy warto wzbogacać nimi treści na swojej stronie? Jaki wpływ będą miały na jej pozycjonowanie i wreszcie – jak przygotować infografikę samodzielnie? Po kolei.


Sprawdzone strategie dla sklepów internetowych. W tym artykule poznasz kilka podpowiedzi w co warto inwestować i jak promować Twój e-biznes.

Dodawanie stron do katalogów pozycjonerskich cały czas ma wpływ na pozycjonowanie stron. Efektywna promocja w internecie wymaga szeregu zabiegów mających za zadanie ułatwienie dostępu do szerokiego grona odbiorców, zwłaszcza przez umiejscawianie stron na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Optymalizacja Search Engine Optimization (SEO) jest szeregiem technik pozwalających na osiągnięcie takiego wyniku. Jednak i te metody można uczynić skuteczniejszymi, a to dzięki dodaniu strony do dobrego katalogu SEO.

Agencje SEO oraz Agencje SEM o co w tym wszystkich chodzi? W obecnych czasach wyszukiwarki internetowe są niezmiernie ważnym narzędziem, służącym kreowaniu wizerunku dowolnego podmiotu, niezależnie od tego, czy jest to firma, organizacja non-profit, jednostka edukacyjna, czy organ samorządowy lub państwowy

Czy chcesz sprzedawać więcej w sieci? Oto 7 wskazówek, jak to zrobić w rozsądnej cenie i z dobrym rezultatem









YT Reklama Video na YouTube - jak działa i dlaczego warto reklamować się poprzez wideo

GSP Gmail Sponsored Promotions czyli nic innego jak reklama w gmail. GSP to format reklamowy, który daje dostęp do bardzo dużej ilości użytkowników gmail w Polsce. W GSP mamy wiele możliwości targetowania, a jednocześnie GSP pozostaje reklamą nienachalną dla odbiorcy.