Blog SEO/SEM. Skuteczne i techniczne porady o działaniach marketingowych. Blog o Reklamie Internetowej - tylko praktyka "/>



Blog

Kategorie

Zapytaj o ofertę

Dowiedz się, co możemy zrobić dla Twojej Firmy

Przejdź do oferty
cze 14, 2022 News
Marketing w formie mailingu to jedna z najbardziej skutecznych form promocji i komunikacji z klientem, niemal każda firma korzysta z takiego rozwiązania. Niestety coraz częściej odbiorcy email marketingu spotykają się z problemem niechcianych wiadomości które zaśmiecają ich skrzynki mailowe.
pozycjonowanie stron toruń
kwi 12, 2022 Pozycjonowanie stron
Czym jest pozycjonowanie i jaki ma związek z Content Marketingiem? Jak działają algorytmy Google, na co zwracać uwagę optymalizując stronę internetową? Czym jest link buldying oraz wizytówki NAP? Dlaczego kampania natywna jest skuteczna oraz jakie są zalety marketingu szeptanego.
email rozliczenie suc
sty 12, 2022 News
Email marketing to jedna z najskuteczniejszych i najpopularniejszych form komunikacji z klientem i promocji własnej marki, która polega na wysyłaniu wiadomości do klientów drogą mailową.

Kampanie natywne - pozyskaj jakościowy ruch na www!

maj 12, 2021 Content Marketing

Największą wartością dla przedsiębiorcy są klienci. Bez nich, firma nie ma prawa istnieć, to ich ilość i świadomość decyduje o rozwoju firmy. Jeżeli szukasz sposobu, by pozyskiwać nowych klientów, którzy będą do Ciebie wracać i traktować Twoją firmę jako eksperta. Wdrąż w swoje działania marketingowe, kampanię natywną.

kampanie natywne pirmedia

maj 5, 2021 Content Marketing

Reklamy natywne coraz bardziej zyskują na swojej popularności. Wszystko za sprawą swojego nienachalnego przekazu i formy. Native to działania, które pozwalają edukować swoich klientów, ale także w subtelny sposób pozyskiwać nowych. Poznaj wszystkie możliwości reklam native i przekonaj się, że są to działania dla Twojej firmy.

email Mailing -Kampanie, które sprzedają

kwi 1, 2021 Content Marketing

Wszyscy codziennie dostajemy co najmniej kilkanaście maili reklamowych. Duża część z nich jest przez nas automatycznie odrzucana. Głównym powodem są nietrafione treści i oferty. Zdarzają się jednak mailingi, które zaskakują i zachęcają do zapoznania się z daną firmą. Naucz się tworzyć efektywne kampanie mailingowe, które zwiększą Twoją sprzedaż.

Kampanie natywne - skuteczny format reklamy

mar 30, 2021 Content Marketing

Reklamy natywne są coraz chętniej wybierane przez marketingowców. Wszystko z uwagi na ich naturalny i ciekawy przekaz. Pomimo że wizualnie przypominają zwykłą reklamę display. Native to nienachalny sposób pozyskiwania klientów. Sprawdź jak poprawnie wdrążyć kampanię natywną do swoich działań.

Reklama natywna nie działa na adblocka

mar 22, 2021 Content Marketing

Problem, który nurtuje wiele firm, chcących się reklamować w Internecie. Jest fakt, iż spora część użytkowników ma na swoich urządzeniach adblocka. Uniemożliwia to wyświetlanie tradycyjnej reklamy display na serwisach zewnętrznych. Z pomocą wychodzi reklama natywna. Jej naturalna forma, pozwala prezentować firmę, nawet przy działaniu adblocka.

Social Media – zleć prowadzenie fanpaga agencji reklamowej

mar 22, 2021 Social Media

Trudno sobie wyobrazić dzisiejszy marketing internetowy bez mediów społecznościowych. Niektórzy traktują wręcz prowadzenie fanpaga na Facebooku za podstawową gałąź promocji. Niewątpliwie kampanii, której istotą jest reklama social media, nie można odmówić skuteczności, ale jak należy się to zabrać? Dlaczego najlepiej zaangażować do prowadzenia fanpaga profesjonalną agencję reklamową?

Email marketing rozliczany cpc

mar 5, 2021 Content Marketing

Chciałbyś wdrążyć w swoje działania marketingowe mailing, ale boisz się, że będą to środki wyrzucone w błoto? Wcale nie musi tak być. Dobrze opracowane kampanie e-mail marketingowe, mogą przynieść wiele korzyści. Na sukces mailingów składa się jednak kilka elementów.

Reklama natywna - bądź ekspertem w swojej branży

lut 27, 2021 Content Marketing

Czymże jest firma bez klientów? To właśnie oni napędzają nasz biznes. Kluczowe jest więc by zdobyć ich oraz ich zaufanie. Myślisz pewnie, że próbowałeś już wszystkich sposobów pozyskania swoich użytkowników. Nie każda reklama jednak jest skuteczna, bądź trafia akurat do naszej grupy docelowej. Poznaj reklamę natywną i przekonaj się, ile możesz zyskać!

email marketing - skuteczny marketing

lut 8, 2021 Content Marketing

Chcesz wdrążyć kampanię mailingową, ale boisz się, że pieniądze zostaną wyrzucone w błoto? Fakt dużo klientów odrzuca reklamowe maile. Folder spam jest od razu usuwany, a część odbiorców zaraz po otwarciu wiadomości, natychmiast ją ignoruje. Istnieją jednak metody, które pozwolą stworzyć skuteczną kampanię e-mail marketingową. Jakie to metody? Sprawdź!

Reklama kontekstowa – czy warto realizować kampanie kontekstowe w 2021

lut 7, 2021 Content Marketing

Jeszcze kilka lat temu istniało przeświadczenie, że im większy i bardziej krzykliwy banner, tym reklama będzie skuteczniejsza. Z biegiem czasu, użytkownicy nie tylko częściej odrzucali takie formy reklamowe, ale również nauczyli się je blokować. Badania analityków i ekspertów od e-marketingu, pokazały, że dotarcie do klienta musi odbywać się zupełnie inną ścieżką. Drogą do sukcesu okazał się content marketing. Kampanie native, które wpisują się w content są odpowiedzią potrzeby zarówno reklamodawców jak i reklamobiorcy. 

Content marketing, reklama natywna i publikacje artykułów to top zadania dla marketerów

sty 22, 2021 Content Marketing

Specjalistów od marketingu internetowego czeka kolejny rok pełen wyzwań. W dobie szybko zmieniającego się świata, coraz bardziej świadomych internautów oraz nowych technologii przyciągnięcie uwagi odbiorcy jest prawdziwą sztuką. W jaki sposób może w tym pomóc kampania natywna oparta m.in. o publikacje artykułów?

Reklama kontekstowa – czy warto realizować kampanie kontekstowe w 2021

sty 7, 2021 Content Marketing

Chcesz dotrzeć do bardzo precyzyjnej grupy potencjalnych klientów, którzy są naprawdę zainteresowani Twoim produktem lub usługą? Masz nadzieję, że uda się to zrobić przy stosunkowo niewielkich kosztach? W takim razie reklama kontekstowa to narzędzie idealne dla Ciebie! Dowiedz się, na czym dokładnie polegają kampanie kontekstowe i czy w 2020 roku wciąż warto je realizować.

W jakie reklamy teraz inwestować?
gru 30, 2020 News

Reklama jest ważna, o tym nie trzeba nikogo przekonywać. Są firmy, które bez tej przysłowiowej „dźwigni handlu” po prostu nie mogą funkcjonować. Dotarcie do wielu odbiorców wymaga jednak ukierunkowanych działań i warto wiedzieć, w jaką promocję opłaca się dziś inwestować!v

Skuteczny plan marketingowy — jak go wykonać?
gru 19, 2020 News

Działania chaotyczne i przypadkowe, bez jakiegokolwiek planu — to bardzo wątpliwa recepta na sukces. Ukierunkowane kroki, poparte specjalistyczną wiedzą, przynoszą spodziewane efekty, wystarczy je tylko konsekwentnie i wytrwale wdrażać w życie. Dobry plan marketingowy może skutecznie wypromować i rozwinąć Twoją firmę!

Kampanie Google Ads - AdWords  są nadal najskuteczniejsze
gru 8, 2020 Kampanie AdWords

Internet daje dziś olbrzymie możliwości dotarcia do klienta i rezygnowanie z tego jest nie tylko niezbyt mądre, ale przede wszystkim nieopłacalne. Dostęp do komputera jest łatwy, a sieć jest wielkim rynkiem, na którym możemy sprzedawać swoje produkty. Trzeba jednak wiedzieć jak się reklamować, żeby sprzedaż przekładała się na świetne wyniki finansowe.

Content marketing i social media jak przyciągnąć klientów
gru 3, 2020 Content Marketing

Jak tworzyć content, który pomoże zdobywać nowych klientów? Czy kampanie prowadzone w mediach społecznościowych jeszcze mają sens? Pytania te każdego dnia zadaje sobie każdy, kto ma cokolwiek wspólnego z marketingiem internetowym. Z pewnością poszczególni marketerzy mają własną receptę na udane kampanie content marketingowe, jednak warto poznać kilka ogólnych reguł skutecznego content marketingu.

Jaki mailing stosować – co działa? Bazy email marketingowe 2020
sty 3, 2020 News

Jest prosty w korzystaniu, stosunkowo tani oraz bardzo łatwo mierzalny. Mimo tego wiele osób nie jest pewne, czy email marketing nadal działa i czy warto go stosować. Postaramy się przekonać Cię, że mailing wciąż jest efektywnym narzędziem, a dobre bazy email marketingowe to połowa sukcesu.

Social Media – Instagram i Facebook nadal atrakcyjne w 2020!
sty 3, 2020 Social Media

Media społecznościowe szturmem wdarły się do naszej codzienności i... nic nie wskazuje na to, aby ich era miała się wkrótce zakończyć! Choć widząc ludzi wpatrzonych nieustannie w ekrany, można mieć mieszane uczucia, dla marketerów oznacza to perspektywę setek prowadzonych z sukcesem kampanii marketingowych.

Social Media kampanie facebook ads
lis 6, 2019 Social Media

Media społecznościowe na dobre wkradły się do codziennego życia milionów Polaków. Wśród nich prym niewątpliwie wiedzie Facebook, na który każdego dnia loguje ponad miliard użytkowników. Wiedząc to, nie sposób nie skorzystać z możliwości, jakie dają reklamy na tym popularnym portalu.

Skuteczna reklama mobilna
pa 31, 2019 Mobile

W dobie smartfonów telefon zaczął towarzyszyć nam wszędzie i przez cały czas. Nawet 240 razy dziennie zerkamy na ekran, czasem sprawdzając godzinę, a czasem zostając na dłużej. Okazuje się, że ma to ogromny potencjał reklamowy, a reklama mobile wywiera naprawdę duży wpływ na nasze decyzje zakupowe.

Social media wciąż odgrywają dużą rolę w reklamie internetowej.
pa 30, 2019 Social Media

Zanim zaczniesz czytać ten artykuł odpowiedz na pytanie: który serwis bardziej kojarzysz z rozrywką?

Pewnie, że Instagram!

Kampanie Rich Media – interaktywne i angażujące kampanie mobilne
pa 28, 2019 News
Jest to opcja umiejscowienia reklamy internetowej dedykowana pod urządzenia mobilne. Wykorzystuje ona lokalizację satelitarną do ustalenia, gdzie obecnie znajduje się urządzenie, żeby na tej podstawie ograniczyć pole wyświetlania reklamy.
pa 28, 2019 Content Marketing

Własny blog to coś więcej niż internetowy pamiętnik. Jest to przestrzeń w sieci, którą można z powodzeniem wykorzystać do promocji swoich produktów i usług. Świetnie sprawdza się też jako narzędzie kreowania marki osobistej. Co jeszcze daje i dlaczego to obowiązkowa pozycja w biznesie?

Czym jest Reklama Natywna i czy warto inwestować w content marketing
pa 25, 2019 Content Marketing

Ogrom narzędzi, jakie mają dziś w rękach specjaliści od marketingu internetowego, wprowadza czasem ich oraz klientów w zakłopotanie. Może to sprawić, że nie będziesz wiedzieć, co sprawdzi się najlepiej w przypadku właśnie Twojej firmy. Chcemy ułatwić Ci ten wybór, dlatego przedstawiamy świetny rodzaj reklamy, jakim jest reklama natywna!

Agencja Reklamowa - Marketingowa czym jest i czy warto z nimi współpracować
pa 12, 2019 News

Doświadczony marketer wie, że plan marketingowy to niezbędny element w promocji firmy. Są to przemyślane i zorganizowane działania, które mają określony cel. To przede wszystkim przyrost dochodów firmy, większa sprzedaż produktów i usług oraz rozpowszechnienie pozytywnego wizerunku marki w wielu mediach. Ważne jest doświadczenie, jakim może pochwalić się agencja reklamowa!

Agencja reklamowa współpraca cennik
pa 2, 2019 News

W czasach, kiedy reklama firmy musi funkcjonować przede wszystkim w sieci, istnienie agencji reklamowych wydaje się oczywiste i niezbędne. Nie każdy jednak wie, czym właściwie się zajmują takie przedsiębiorstwa i że ich działalność jest bardzo zróżnicowana.

Plan marketingowy — brief reklamowy  czy warto go przygotować?
pa 1, 2019 News

Dobra strategia marketingowa to kamień milowy w rozwoju każdej firmy. Taki plan kampanii pozwala przede wszystkim osiągać założone cele. Możemy zatem wypromować dane produkty i usługi oraz uzyskać przewagę nad konkurencją. Satysfakcjonującym efektem takich działań jest zwiększenie sprzedaży i zysków przedsiębiorstwa.

Reklama Natywna – czym jest i czy warto inwestować w content marketing
wrz 13, 2019 Content Marketing

Czy wiesz, co łączy spot video z lokowanym produktem, sponsorowany post na Facebooku oraz sponsorowany artykuł na blogu? Wszystkie te treści są przykładem reklamy natywnej, czyli nienachalnej, naturalnej reklamy, którą możesz z powodzeniem wykorzystać dla zwiększenia zasięgów swojej firmy!

Conetnt na własną www. Copywriter pisanie artykułów
wrz 2, 2019 Content Marketing

Pozwala budować pozytywny wizerunek marki, może stanowić swoiste portfolio, a także bardzo korzystnie działa na SEO. Blog, ten prywatny lub firmowy, powoli staje się biznesowym must have, bez którego ciężko wyobrazić sobie stronę internetową. Jakie jeszcze korzyści daje prowadzenie bloga i jak się za to zabrać?

Reklama Internetowa, czy warto w nią inwestować
sie 20, 2019 News

Społeczeństwo się rozwija, a razem z nim rozwijają się formy reklamy. Twoja konkurencja działa w tym obszarze więc Ty także powinieneś poczynić odpowiednie kroki.

Zacznijmy od tego, jaki sens ma inwestycja w reklamę internetową.

Social media wciąż odgrywają dużą rolę w reklamie internetowej.
sie 11, 2019 Social Media

Jakie jest Twoje pierwsze skojarzenie z mediami społecznościowymi? Być może są to zdjęcia z wakacji, memy internetowe lub dyskusje na grupach.

Agencja reklamowa - kampanie google ads adwords
lip 30, 2019 Kampanie AdWords

Aby odpowiedzieć na to pytanie zastanówmy się, co chcemy osiągnąć. Najczęściej będzie nam zależało na wzroście sprzedaży lub rozpoznawalności Twojej marki, a do obu tych efektów potrzebujemy KLIENTA!

Przyszłość content marketingu
lip 29, 2019 Content Marketing
Z roku na rok udział content marketingu w rynku reklamy zdecydowanie rośnie. Również w 2018 będzie mocny trendem. Czym jest, dlaczego jest tak ważny i czy naprawdę warto go stosować?
Reklamy produktowe  Reklama google zakupy
lip 26, 2019 E-commerce

Handel w sieci dynamicznie się rozwija i staje się coraz ważniejszym sposobem dotarcia do klienta. E-commerce to kanał dystrybucji, który występuje w różnych formach, są to przede wszystkim sklepy internetowe, platformy zakupowe, programy partnerskie, reklama merchant center, kampanie produktowe, reklama google zakupy czy reklama w social media.

Kampanie PLA, kampania produktowa dla ecommerce – google
lip 24, 2019 E-commerce

PLA ( Product Listing Ads ) jest uznanym rodzajem kampanii w branży e-commerce i zdobywa sobie coraz większą popularność. Trzeba wiedzieć, że najlepiej sprawdza się przede wszystkim w reklamowaniu sklepów internetowych. Specjaliści podają, że kampanie PLA są impulsem do tworzenia większej liczby konwersji i bardziej satysfakcjonującego zwrotu z inwestycji w reklamę, niż inne typy promocji.

Jak zwiększyć ruch na stronie www dzięki pozycjonowaniu i SEO
lip 20, 2019 Pozycjonowanie stron

Każdy chce znaleźć się na górze pierwszej strony wyników wyszukiwania. Nie zawsze jest to łatwe, nawet jeśli podejmujemy jakieś działania. Zdarza się, że w branży panuje duża konkurencja i trudną sprawą jest, by ją łatwo pokonać. Istnieją jednak sprawdzone techniki SEO, które przynoszą satysfakcjonujące rezultaty. Warto je poznać!

Mobile First Index - Mobile Rich Media
cze 20, 2019 Mobile

Mobile First Index to nowy sposób funkcjonowania rankingu Google. Został on po raz pierwszy zaprezentowany światu w 2016 roku, ale wciąż budzi wiele emocji wśród specjalistów SEO, marketingowców i wszystkich osób związanych z tworzeniem i projektowaniem stron internetowych. Mobile First Index wiąże się z tym, że to właśnie mobilna wersja strony www jest punktem startowym dla Google.

promocja na Facebooku oraz Social Commerce
maj 30, 2019 Social Media

Jak zwiększyć ilość klientów i zainteresowanie Twoim produktem lub usługami? W tym celu wystarczy umiejętnie wykorzystać możliwości, które dają nam ciągle rozwijające się media społecznościowe. Brzmi prosto?

Content marketing, dlaczego jest taki ważny. O co w tym wszystkim tak naprawdę chodzi?
maj 11, 2019 Content Marketing

Prowadząc firmę często spotykasz się z ofertami wszelkiej formy promocji w Internecie. Czy to email marketing, e-commerce, Google Ads czy reklama w mediach społecznościowych liczy się tylko jedno – wzrost zysku w Twojej działalności. Gdzie w tym wszystkim znajduje się content marketing?

Agencja Reklamowa - Marketingowa czym jest i czy warto z nimi współpracować
kwi 14, 2019 News
W każdej firmie przychodzi moment, w którym zdaje sobie ona sprawę z potęgi reklamy. W świecie wypełnionym po brzegi najróżniejszymi produktami, żeby coś sprzedać, trzeba się wyróżnić. Zauważyli to już mieszkańcy starożytnych miast, o czym świadczą najstarsze ogłoszenia reklamowe z Teb sprzed ok. 3000 roku p.n.e.
Kampanie Rich Media – interaktywne i angażujące kampanie mobilne
mar 21, 2019 Mobile

Osoby pracujące w branży marketingowej mają coraz trudniejsze zadanie. Nie jest łatwo zrobić dziś taką reklamę, która nie zostanie zignorowana przez współczesnego odbiorcę, przyzwyczajonego do bombardowania go informacjami. Okazuje się, że rozwiązaniem mogą być kampanie Rich Media. To nowoczesne kampanie mobile, które skłaniają odbiorcę do interakcji.

Jak się robi content marketing w 2019. Trendy i pomysły na dobry content
mar 15, 2019 Content Marketing

Szukając informacji o najpopularniejszych, a także najskuteczniejszych strategiach marketingowych, nie sposób nie natrafić na wyrażenie „content marketing”. To pojęcie znane jest już od kilku lat, ale z upływem czasu tylko zyskuje na znaczeniu .Obecnie każdy szanujący się marketer chce tworzyć dobry content. Jak sprostać temu wyzwaniu w 2019, mądrze wykorzystując trendy w tej dziedzinie?

Email marketing – czy jeszcze konwertuje i jaki mailing najlepiej stosować?
mar 8, 2019 News

Wysyłka email marketingu to praktyka znana od dawna. Standardem stało się to, że strony internetowe dużych marek zachęcają do zapisania się na newsletter. Często oferują za to jakieś korzyści, na przykład kilka procent rabatu. Ponieważ marketing internetowy bardzo się rozwinął i pojawiło się wiele nowych narzędzi promocji, w głowach wielu osób powstaje pytanie, czy email marketing nadal jest skuteczny?

Kampanie google ads SEM marketing Internetowy, reklama internetowa
lut 25, 2019 News

Marketing internetowy to taka branża, w której nie można zatrzymać się ani na chwilę. Każdy rok przynosi zmiany i wprowadza nowe trendy, które zwracają uwagę na inne aspekty promocji w Internecie, ewentualnie udoskonalają te powszechnie znane. Z pewnością tak będzie i tym razem, gdyż już teraz można zauważyć, że pewne metody zaczynają być częściej wykorzystywane niż inne. W związku z tym pokusiliśmy się o prognozę tego, jaka reklama internetowa będzie najpopularniejsza w roku 2019.

Kampanie ads, kampanie google adwords, linki sponsorowane adwords
lut 17, 2019 Kampanie AdWords
Zjawisko rebrandingu jest nam dobrze znane, zawsze jednak wzbudza zainteresowanie, jeśli dotyczy znanych marek. Okazuje się, że nie ominęło ono także potężnego reklamowego narzędzia stworzonego przez Google, jakim są, a właściwie były, kampanie Google Adwords. Funkcje oferowane przez adwordsy zostały uproszczone, ale zmianie uległa też sama nazwa i dziś trzeba szukać tego narzędzia pod nazwą Google Ads.
content marketing, marketing treści, publikacje i pisanie artykułów przez copywriterów
lut 10, 2019 Content Marketing

Coraz większa ilość marketerów zdaje sobie sprawę, że podstawą skutecznej promocji w internecie jest dobrze wykorzystany content marketing. Jest to strategia marketingowa, która nie tylko zyskuje na popularności, ale także rozwija się praktycznie nieustannie. W związku z tym warto być na bieżąco z trendami w tej dziedzinie, aby samemu tworzyć coraz lepszy i atrakcyjniejszy content.

Content marketing i SEO – co je łączy i jak to wykorzystać?
sty 23, 2019 Pozycjonowanie stron

Na pozór content marketing oraz SEO to dwie zupełnie różne dziedziny, które służą innym celom i w związku z tym niewiele mają ze sobą wspólnego. Można powiedzieć, że content marketing jest tworzony dla ludzi, a SEO dla wyszukiwarek. Sprawa nie jest jednak taka prosta, bo im bardziej zastanawiamy się nad tematem, tym łatwiej zauważamy, że jedno bez drugiego jest nieskuteczne i cała sztuka polega na umiejętnym połączeniu tych dwóch rzeczy. Dowiedz się więc, co łączy content artykuły z tekstami SEO i jak w sprytny sposób stworzyć treści posiadające cechy ich obu.

Content marketing, czyli jak pozyskiwać więcej leadów
sty 9, 2019 Content Marketing

Wraz z rozwojem marketingu internetowego, bardziej wymagający staje się także jego odbiorca. Coraz częściej nie wystarczy po prostu stworzenie statycznego contentu, nawet jeśli byłby on naprawdę dopracowany i ciekawy, ponieważ bez zaangażowania osoby, do której jest skierowany, żadna kampania content marketingowa nie odniesie sukcesu. Marketerzy stoją więc przed nowym wyzwaniem i muszą nauczyć się korzystać z narzędzi umożliwiających interakcję z odbiorcami, tak, by jeszcze skuteczniej do nich docierać i łatwiej budować bazę potencjalnych klientów.

Jak powinna wyglądać współpraca z copywriterem
gru 14, 2018 Content Marketing

Prawie każdy, kto posiada własną firmę, a w szczególności, jeśli ma też swoją stronę, choć raz w życiu zetknie się z copywriterem. Zakładając witrynę internetową, nagle okazuje się, że potrzeba wiele treści, by ją zapełnić i tu przychodzi z pomocą osoba, która pisze teksty. Jednak jak w ogóle zacząć współpracować z zawodowym copywriterem, jeśli nigdy wcześniej tego nie robiliśmy? I jakich zasad należy przestrzegać, aby taka współpraca układała się właściwie? Mamy dziś kilka porad, które ułatwią życie!

Optymalizacja grafik pod seo Pozycjonowanie grafik
lut 19, 2018 Pozycjonowanie stron
Nie ma nic odkrywczego w stwierdzeniu, że „ludzie kupują oczami”. Atrakcyjny packshot pomaga sprzedać produkt w sklepie internetowym, profesjonalne zdjęcie w CV zwiększa prawdopodobieństwo kontaktu z rekruterem, książki i płyty z atrakcyjnymi okładkami są częściej kupowane niż te z bylejakimi. Wszyscy kochamy ładne obrazy. Internet nie jest wyjątkiem, tutaj grafika jest kluczem do sukcesu na wielu polach, również tych mniej oczywistych. Roboty Google też bardzo lubią „obrazki” i właściwa optymalizacja treści wizualnych może znacząco podnieść wyniki pozycjonowania. Należy jednak przestrzegać przy tym kilku stosunkowo prostych reguł. Przyjrzyjmy się temu zagadnieniu.
keywords slowa kluczowe jak dobrać do kampanii pozycjonowania
lut 13, 2018 Pozycjonowanie stron
Dobieranie słów kluczowych ma istotne znaczenie dla pozycjonowania strony. Warto zwrócić uwagę na różne aspekty przy rozpoczęciu planowania kampanii pozycjonerskiej.
Widoszność w social media, facebook ads
lut 8, 2018 Social Media

Facebook to dziś najpotężniejsza platforma social media. Raporty specjalistów szacują liczbę jego użytkowników już na ok. 2 miliardy na świecie, a w Polsce na ponad 14 milionów. Jeżeli firma nie posiada swojego profilu na portalach społecznościowych, musi się liczyć z tym, że może nigdy nie dotrzeć do dużej liczby osób, dla których np. Facebook jest głównym źródłem informacji.

 

google search console jak wygląda
sty 29, 2018 News
Google Search Console jeszcze do niedawna obecny był pod nazwą Google Webmaster Tools. Jest to usługa zawierająca szereg darmowych narzędzi, które pomagają zarządzać własnymi witrynami internetowymi. Została ona stworzona z myślą o wszystkich, którzy administrują stronami www, aby pomóc w sprawdzaniu ich statusu oraz optymalizowaniu i udoskonalaniu.
Hosting seo wpływ na pozycjonowanie stron
sty 26, 2018 Pozycjonowanie stron
By uzyskać sukces w prowadzeniu biznesu przez internet, nie wystarczy atrakcyjnie wyglądająca strona i ciekawa oferta. Konieczne jest także wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania. Najłatwiej jest to osiągnąć, sięgając po usługi pozycjonowaniem stron. A te z reguły korzystają z hostingu SEO.
Agencja Reklamowa - Marketingowa czym jest i czy warto z nimi współpracować
sty 24, 2018 News

Dzięki radom i informacjom, które Ci przekażę będziesz miał przewagę nad rywalami, ponieważ nie tylko dowiesz się po co korzystać z usług agencji reklamowej, ale też dowiesz się, jak taka agencja pracuje, dzięki czemu wasza współpraca będzie przynosiła lepsze efekty!

ux user experience przy tworzeniu i projektowaniu stron internetowych
sty 17, 2018 News
W realnym świecie klient najchętniej wraca do tego sklepu, w którym został profesjonalnie potraktowany, obsługa była sympatyczna, a towar ładnie wyeksponowany. Sytuacja tak samo przedstawia się w sieci – więcej wejść mają te strony internetowe i sklepy, z których lubią korzystać użytkownicy. Dlatego User eXperience, który bazuje na pozytywnych doświadczeniach użytkowników, to bardzo istotny obszar w tworzeniu sklepów internetowych, aplikacji mobilnych czy stron www. Czym jest UX i czy jest ważny podczas tworzenia stron internetowych?
jak powinien wyglądać przyjazny url. Wpływ adresu na pozycjonowanie stron
sty 15, 2018 Pozycjonowanie stron
Adres URL to jeden z podstawowych identyfikatorów każdej witryny internetowej oraz jeden z elementów które mają wpływ na pozycjonowanie. Co ciekawe, adresów, czyli domen jest zdecydowanie więcej niż samych stron. Dzieje się tak dlatego, że jedna strona może identyfikować się wieloma adresami. Ważny jest fakt, że URL odgrywa szczególną rolę w przypadku pozycjonowania stron. Jeżeli jest poprawnie skonstruowany mówimy, że jest przyjazny SEO. Czym zatem charakteryzuje się dobry adres URL?
Pozycjonowanie lokalne wizytówki NAP czyli dodawanie danych kontaktowych
sty 11, 2018 Pozycjonowanie stron
Lokalne pozycjonowanie stron internetowych zazwyczaj kojarzy nam się z ogromem działań, dużą konkurencją z całej Polski lub świata, a także koniecznością zwrócenia uwagi na wiele, różnorodnych aspektów. Działania SEO wcale jednak nie muszą być zakrojone na tak szeroką skalę. W wielu przypadkach z powodzeniem wystarczy przeprowadzenie kampanii na polu lokalnym, które zdecydowanie łatwiej jest opanować.
copywriter i jego teksty mają wplyw na pozycjonownie strony
sty 10, 2018 Pozycjonowanie stron
Strona internetowa to wizytówka Twojej firmy a tekst w niej zawarty ma wpływ na pozycjonowanie. Jej wygląd graficzny i zawartość merytoryczna mogą przyciągnąć lub zniechęcić potencjalnych klientów. Dlatego, jeśli nie czujemy się na siłach pisać tekstów na stronę samodzielnie, lepiej zatrudnić profesjonalistę.
metody rozliczeń za pozycjonowanie strony  z agencja seo
sty 9, 2018 Pozycjonowanie stron
Zapytanie od klienta z prośbą o wycenę usługi pozycjonowania to chleb powszedni dla agencji pozycjonujących oraz freelancerów zajmujących się szeroko pojętym SEO. Samo pozycjonowanie może kosztować od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. I choć nie ma jednej stawki za działania, to jesteśmy w stanie określić widełki biorąc pod uwagę sześć czynników.
content marketing is king skuteczne działanie dla marketerów
sty 8, 2018 Content Marketing
Od kilku lat stwierdzenie "content is the king" jest myślą przewodnią dla wielu marketeró. Czy jednak oby na pewno potrafią w odpowiedni sposób wdrażać strategie content marketingowe w swoich firmach? Poniżej podsuwamy 9 wskazówek, które sprawią, że marketing treści nareszcie będzie skuteczny.
Pozycjonowanie stron rozliczanie za pozycje co stosować
sty 3, 2018 Pozycjonowanie stron

Podpisując umowy na pozycjonowanie stron można spotkać się z kilkoma różnymi metodami rozliczeń finansowych. Które z nich najlepiej sprawdzają się w praktyce? Jaką umowę warto podpisać? 

Najczęściej spotykane metody rozliczeń za pozycjonowanie stron...

czym jest pozycjonowanie stron i co na to wplwa
sty 2, 2018 Pozycjonowanie stron
Białe SEO czyli pozycjonowanie stron w sposób naturalny. Na branżowych forach, fejsbukowych grupach i na konferencjach SEO cały czas widoczna jest walka. Biorą w niej udział zwolennicy białych oraz czarnych kapeluszy. Czy białe równa się lepsze? Tłumaczymy, na czym polega pozycjonowanie w „białym kapeluszu”.
Pozycjonowanie stron wspolczynnik trust rank
gru 28, 2017 Pozycjonowanie stron
TrustRank i jego wpływ na pozycjonowanie stron. Jakość odnośników kierujących do strony od lat stanowi jeden z głównych czynników rankingowych wpływających na widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Wyznacznikiem owej jakości jest właśnie tytułowy TrustRank – czyli wskaźnik zaufania, jakim wyszukiwarka obdarza daną stronę.
content marketing public relations media
gru 27, 2017 Content Marketing

Content marketing i PR dzisiaj świetnie się uzupełniają.  Kreowanie wizerunku w internecie stało się tak samo ważne jak promocja w tradycyjnych mediach. Wśród przedsiębiorców cały czas rośnie świadomość o tym, że dobry PR to podstawa, co od dawna widać w działaniach wielkich marek.

instrukcja jak udostępnić google analytics agencji reklamowej
gru 22, 2017 News
Dzisiejszy wpis to krótka informacja, która wyprzedza wiele pytań jak to się robi. Poniżej chcieliśmy przedstawić krótką ścieżkę jak udostępnić dostęp do raportów i statystyki z google analytics agencji reklamowej
content marketing w 2018 trendy
gru 22, 2017 Content Marketing
Z roku na rok udział content marketingu w rynku reklamy zdecydowanie rośnie. Również w 2018 będzie mocnym trendem. Czym jest, dlaczego jest tak ważny i czy naprawdę warto go stosować?
Reklama Internetowa Jakie Formaty wybrać - mapa możliwości
gru 21, 2017 News
Zastanawiasz się czy warto zainwestować w promocję w internecie? W dodatku nie wiesz, na jakie jej formy warto postawić? Spróbujemy rozwiać Twoje wątpliwości.
jak będzie wyglądał marketing internetowy w 2018 roku
gru 20, 2017 News
Poznaj marketingowe trendy na zbliżający się rok i odnoś sukcesy w działaniach prowadoznych w internecine. Prezentujemy sposoby na reklamę w sieci, które pozwolą osiągnąc Ci sukces w 2018.
jak wygląda planowanie kampanii onternetowych w google adwords
gru 19, 2017 Kampanie AdWords
Google dostarcza wielu narzędzi marketingowych, które pozwalają docierać zarówno do zupełnie nowych klientów. Jak jednak efektywnie rozdzielać budżet przeznaczony na działania promocyjne? Czy korzystać z jednego kanału, czy z wielu różnych? Zobaczmy!
social media facebook ads
gru 19, 2017 Social Media
"Nie ma Cię na Facebooku, to znaczy, że nie istniejesz" - to żartobliwe powiedzenie zdaje się coraz częściej być bliskie prawdzie. Zwłaszcza, gdy na myśli mamy nie konkretną osobę, ale markę. Dlaczego social media zawładnęły naszym życiem i w jaki sposób Facebook Ads mogą pomóc w promowaniu biznesów prowadzonych w modelu e-commerce?
zasady budowania marki firmy w internecie
gru 17, 2017 News
Chcesz zyskać dobre pozycje w Google? Istnieje kilka zabiegów, o których warto pamiętać, a które mogą znacząco wpłynąć na widoczność Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Poniżej przedstawiamy część spośród nich.
marketing mobilny reklama mobilna
gru 16, 2017 Mobile
W dobie ciągłego zabiegania i załatwiania spraw online, coraz więcej firm decyduje się na inwestowanie w reklamy mobilne.  Reklamy się wyświetlają, a klienci chętnie korzystają z takiej formy promocji na swoich telefonach czy tabletach.
czym jest page rank i jego wpływ na pozycjonowanie
gru 15, 2017 Pozycjonowanie stron
Jeżeli interesujesz się pozycjonowaniem ston, być może obiło Ci się o uszy pojęcie PageRanku (w skrócie PR). Najczęściej pojawia się w kontekście pozyskiwania odnośników ze stron o wysokim PR. Jest tylko jeden problem – o ile kiedyś Google informowało internautów o wartości tego parametru dla danej domeny, od dłuższego czasu już tego nie robi.
Jak stworzyć dobry content na stronie internetowej
gru 14, 2017 Content Marketing
Tworzysz stronę www? W takim razie sprawdź co zrobić, by spotkała się ona z zainteresowaniem ze strony internautów.
jak pisac treści content marketingowe pod pozycjonowanie stron
gru 13, 2017 Content Marketing
Dzisiaj pisane artykułów pod SEO to nie tylko wrzucanie słów kluczowych w miejsce tytułu i nagłówków. Przeczytaj, o czym pamiętać przy tworzeniu tekstu. Podpowiadamy, co zrobić, by był on wartościowy dla czytelnika i przyjazny dla robota Google.
Jak powinien wyglądać brief reklamowy
gru 11, 2017 News
Brief Reklamowy – jest to podstawowy dokument każdej Agencji Reklamowej. Każdy brief może zawierać spory zestaw informacji użytecznych w procesie planowania i tworzenia kampanii reklamowej. Zawarte informacje w briefie najczęściej dotyczą grup odbiorców reklamy do których chcemy dotrzeć, głównych celów kampanii, analizy rynku, budżetu, idei i pomysłów związanych z realizacją projektu.
jak powinna wyglądać dobra infografika na stronę internetową
gru 7, 2017 Pozycjonowanie stron
Czy info grafika ma wpływ na pozycjonowanie? Czy infogafikę można zrobić samodzielnie? Spośród wszystkich informacji, którymi użytkownicy Internetu zalewani są każdego dnia, niełatwo wybrać najciekawsze. Zwykle największą uwagę zwracamy na te, których oprawa wizualna przyciąga nasz wzrok. Nie dziwi więc fakt, że coraz bardziej popularne stają się infografiki, które pozwalają w zrozumiały sposób zaprezentować skomplikowane dane statystyczne, raporty i trudne zagadnienia. Czy warto wzbogacać nimi treści na swojej stronie? Jaki wpływ będą miały na jej pozycjonowanie i wreszcie – jak przygotować infografikę samodzielnie? Po kolei.
czy domena ma wpływ na pozycjonowanie jak znaleźć domenę
gru 6, 2017 Pozycjonowanie stron
Czy nazwa domeny ma znaczenie? Jak wpływa na pozycjonowanie strony? Domena www to nic innego, jak ciąg znaków stosowany do oznaczenia stron internetowych umieszczonych na serwerach DNS. To właśnie dzięki domenie nawiązujemy połączenie z interesującą nas witryną internetową.
shopping online jak promować ecommerce w Polsce
lis 29, 2017 E-commerce

Sprawdzone strategie dla sklepów internetowych. W tym artykule poznasz kilka podpowiedzi w co warto inwestować i jak promować Twój e-biznes.

seo search engine optimization co to jest czym jest jak wygląda
lis 29, 2017 Pozycjonowanie stron

Dodawanie stron do katalogów pozycjonerskich cały czas ma wpływ na pozycjonowanie stron. Efektywna promocja w internecie wymaga szeregu zabiegów mających za zadanie ułatwienie dostępu do szerokiego grona odbiorców, zwłaszcza przez umiejscawianie stron na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Optymalizacja Search Engine Optimization (SEO) jest szeregiem technik pozwalających na osiągnięcie takiego wyniku. Jednak i te metody można uczynić skuteczniejszymi, a to dzięki dodaniu strony do dobrego katalogu SEO.

czym jest seo a czym sem wszystko o pozycjonowaniu
lis 23, 2017 Pozycjonowanie stron

Agencje SEO oraz Agencje SEM o co w tym wszystkich chodzi? W obecnych czasach wyszukiwarki internetowe są niezmiernie ważnym narzędziem, służącym kreowaniu wizerunku dowolnego podmiotu, niezależnie od tego, czy jest to firma, organizacja non-profit, jednostka edukacyjna, czy organ samorządowy lub państwowy


Agencja Reklamowa zwiększy sprzedaż Twojego e biznesu poprzez dobór odpowiednich narzędzi e marketingu
lis 21, 2017 News

Czy chcesz sprzedawać więcej w sieci? Oto 7 wskazówek, jak to zrobić w rozsądnej cenie i z dobrym rezultatem

schemat seo czym jest i co wchodzi w skład działań seo
lis 7, 2017 Pozycjonowanie stron
Odpowiednie optymalizowanie stron internetowych pozwala uzyskiwać im coraz wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie stron powinno zaczynać się od dobrej optymalizacji strony jej kodu opisów oraz zdjęć.
Influencer marketing jak wyglada schemat like i marketingu szeptanego
pa 30, 2017 News
Influecer marketing, czyli współpraca z wpływowymi ludźmi internetu – youtuberami, blogerami i twórcami social media
strategie sem definicja kampanii sem, schemat czym jest sem
pa 23, 2017 News
Czym jest SEM i co sprawia, że warto go stosować?
Pisanie artykułów, publikacja treści, content marketing
pa 2, 2017 Content Marketing
Jak zaangażować klienta, czyli dlaczego Content Marketing jest niezbędny w Twoim biznesie
Jak dobrać agencję reklamową
wrz 13, 2017 News
Prowadzisz biznes, doskonale znasz się na własnej branży, ale brakuje Ci umiejętności marketingowych? To poważny problem. Nawet najlepsi mogą niewiele zdziałać, jeżeli nie zdołają dotrzeć do klientów. Na szczęście zawsze można skorzystać z pomocy wyspecjalizowanych agencji reklamowych.
Pozycje w wyszukiwarkach google
maj 26, 2017 Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce google SEO Search Engine Optimization. Przeczytaj co zrobić i jakie praktyki są najlepsze w pozycjonowaniu. Dowiec się czym tak naprawdę jest SEO.
ruch na www, Pozyskanie klientów, Pozycja w google, pozycjonowanie, seo
lut 15, 2017 News
Zadajesz sobie pytanie jak zwiększyć widoczność swojej firmy? Jak zwiększyć ilość klientów na swojej www? A może jak zrobić dobrą stronę pod SEO?
Jak udostępnić google analitycs agencji reklamowej, zarządzanie GA, podpięcie agencji pod widok google analitycs
sty 30, 2017 News
Wyprzedzając i skracając wasz i nasz cenny czas poniżej przedstawiamy krótką ścieżkę jak udostępnić raporty i statystyki z google analytics osobie prowadzącej kampanie lub agencji reklamowej.
reklama youtube,reklama wideo, spot reklamowy yt, REKLAMY TRUEVIEW IN-STREAM
cze 29, 2016 Kampanie AdWords

YT Reklama Video na YouTube - jak działa i dlaczego warto reklamować się poprzez wideo

Jak wygląda reklama na poczcie gmail rodzaje gmail sponsored promotion
cze 28, 2016 News

GSP Gmail Sponsored Promotions czyli nic innego jak reklama w gmail. GSP to format reklamowy, który daje dostęp do bardzo dużej ilości użytkowników gmail w Polsce. W GSP mamy wiele możliwości targetowania, a jednocześnie GSP pozostaje reklamą nienachalną dla odbiorcy.