Content marketing
Content Marketing
Treści pod względem formy przekazu
Artykuł – elektroniczna forma wypowiedzi publicystycznej, począwszy od notatki informacyjnej na dowolny temat, a skończywszy na eseju;
eBook – elektroniczna wersja książki, która może być wyświetlana na komputerze, tablecie czy urządzeniu do tego dostosowanym, tj. czytniku e-booków;
Przewodnik – treść, która umożliwia zagłębienie się w dany temat, podjęcie decyzji, czy rozwiązanie problemu;
Raport – treść zawierająca zbiór danych i informacji, również w formie tabelarycznej i wykresowej, powstaje na bazie wiarygodnego badania czy analizy istniejących danych;
Materiały wideo – pozwalają na dostarczenie rozwiązania problemu i/lub interesującej rozrywki poprzez wideo umieszczone w sieci za pomocą różnych kanałów, np.: YouTube;
Infografika – jest graficzną prezentacją danych i informacji;
Webinarium – rodzaj internetowego spotkania, umożliwiającego obustronną komunikację między prowadzącym spotkanie a uczestnikami;
Podcast – internetowa publikacja dźwiękowa, niejednokrotnie publikowana jako regularne odcinki;
Content Marketing
Precyzyjny Content Marketing CPC
Content Marketing to nie tylko pisanie artykułów i publikacja na zewnętrznych serwisach. W naszej agencji możesz również dystrybuować content i rozliczać się CPC za użytkownika. Nasze kampanie są kierowane i targetowane tak precyzyjnie jak byś tylko chciał. Dajemy Ci możliwość dotarcia do osób po: słowach kluczowych, zainteresowaniach, intencjach zakupowych, profilach zainteresowań, profilach zawodowych, wieku, geo lokalziacji czy tez zawodzie. A może masz jeszcze barziej precyzyjne potrzeby – być może jesteśmy w stanie stworzyć profil Twojego klienta.
Kampanie Content marketingowe stawiają Cię w roli eksperta reklama pojawia się pod artykułem w formie boksu reklamowegi i daje użytkownikowi dalszą edukację. Kampanie Content marketingowe nie sprzedają prost ale edukują użytkowników i informują lub kierują do zakupu. Ważne że działania content marketingowe i nasze kampanie CPC nie działają w tej strategii na adbloki więc masz tu 30% więcej rynku do dotarcia.
Korzyści
Korzyści ze stosowania content marketingu:
Optymalizacja
Potencjalni Klienci
Dotarcie do potencjalnych Klientów, realnie zainteresowanych produktami i/lub usługami, poprzez wykorzystanie wysokiego spersonalizowania grupy docelowej.
Brand experience
Optymalizacja
Mierzalność
Bezobsługowa kampania
Artykuły sponsorowane
Publikacja artykułów
Content marketing to publikacja artykułów sponsorowanych nasza agencja zapewnia takie działania.
ARTYKUŁY SPONSOROWANE – cena ustalana indywidualnie od 300 zł do 5000 zł. Mamy możliwość publikacji artykułów sponsorowanych na ponad 4000 portali, wortali i blogach. Korzystając z naszej pomocy oszczędzasz czas i selekcjonowanie odpowiednich portali. Nasza Agencja przedstawi Ci odpowiednią Tematykę portali tak aby powiązać go maxymalnie z danym serwisem.
Artykuły sponsorowane
Możemy również napisać dla Ciebie artykuł
3000 znaków
ze spacjami 95 zł netto
3000 – 3500 znaków
ze spacjami artykuł specjalistyczny. Pisany przez dziennikarza branżowego 170 zł netto
5000 znaków
ze spacjami. Artykuł SEO 150 zł netto
5000 – 8000 znaków
ze spacjami. Artykuł Premium. Artykuł pisany przez dziennikarza branżowego lub eksperta branżowego. Tematyka specjalistyczna wymagająca wnikliwego rozpoznania