Email marketing

Email marketing, który przynosi wyniki – tworzymy treści, które angażują i sprzedają.
Element graficzny
Element graficzny
Światło
Wysyłanie maili

Marketing

Czym jest email marketing

Email marketing sprowadza się do wysyłania profesjonalnie zaplanowanych i sporządzonych wiadomości mailowych do wcześniej określonej grupy odbiorców. Działania, które są realizowane w ramach email marketingu koncentrują się na analizie, planowaniu, realizacji i kontroli procesów, począwszy od:

  • kreowania baz danych zawierających adresy email,

  • zarządzania nimi,

  • tworzenia treści i formy wiadomości email,

  • ich wysyłki,

  • zarządzania informacjami zwrotnymi oraz

  • budowania schematów komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Do najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych w ramach email marketingu można zaliczyć: reklamy w wiadomościach poczty elektronicznej, biuletyn elektroniczny, czyli newsletter firmowy, czy biuletyn wewnętrzny.

Poświata

Bazy B2C

Posiadamy dostęp do jednej z największych baz e-mailingowych na rynku B2C w Polsce – 30 mln kont. Liczba rekordów w bazie B2C sukcesywnie rośnie ponieważ cały czas działamy aby mieć swieże i nowe dane. Nasze bazy konsumenckie na których działamy to w 100 % dostęp do świadomych internautów, którzy uczestniczyli wcześniej w ankietach o różnej tematyce, konkursach internetowych oraz przynależą do serwisów tematycznych. Dajemy tu szerokie możliwości dotarcia i targetowania: wiek, płeć, województwo, powiat, miasto, wielkość miasta, wynagrodzenie, wykształcenie, zawód, znak zodiaku, liczba dzieci, wiek dziecka, różnorodne zainteresowania.

Bazy B2B

W zakresie tych baz współpracujemy z firmami generującymi wolumen ponad 100 mln kont różnych rodzajów firm i podmiotów gospodarczych. Bazy B2B zostały pozyskane, przy wykorzystaniu atrakcyjnego contentu na stronie www oraz przy bezpośrednim kontakcie w zakresie wsparcia i doradztwa biznesowego. Jak wiemy są to najtrudniejsze bazy ale u nas masz pewność ich aktualizacji. Bardzo szerokie możliwości targetowania pozwalają nam dotrzeć do firm w oparciu o wielkość zatrudnienia, przychody, branżę, województwo, stanowisko, płeć, wiek oraz wiele innych.
Element graficzny

Oferta

Sprawdź co oferujemy

Współczynnik klikalności

Mailing behawioralny

Aby nasze kampanie były bardziej skuteczne została wprowadzona nowa możliwość dotarcia. Kampanie emailmarketingowe oparte o dane behawioralne bazują na danych aktywnościach użytkowników. Meiling behawioralny pozwala dobrać specjalną grupę docelową perfekcyjnie dopasowaną do produktu klienta. Dzięki temu targetowaniu uzyskujemy dużo wyższą skuteczność wysyłki mailingu w porównaniu do klasycznych kampanii mailingowych realizowanych w oparciu o dane deklarowane.

Wideo

Video mailing

edukacja video oraz potrzeba pokazywania filmów instruktażowych jest tak duża że można to zrealizowąć również poprzez email video. Wideo mailing to połączenie precyzji mailingu i siły perswazji wideo. Mailing zawiera Video w postaci podlinkowanego filmu do YT, albo w postaci grafiki gif, pozwala przekazać więcej w relatywnie krótkim czasie. Taki przekaz jest dla odbiorcy interesujący i wzbudza więcej emocji niż statyczna kreacja, a to właśnie emocje w dużej mierze wpływają na decyzję zakupową. Jak wiemy video jest ważne i możemy je wykorzystać również przy wysyłce email.
Email

Content mail

Content mailing to efektywny rodzaj emailingu, który wykorzystuje precyzyjny content, interesujący odbiorców i pozycjonujący Ciebie jako eksperta. W newsletterze zawiera reklamy w formie kreacji lub infografik, podlinkowanych do landing page’a lub strony produktu. Tematyczna spójność zwiększa zaangażowanie użytkowników i podnosi konwersję, a także wpływa na wysoką akceptowalność reklamy, która stanowi naturalne uzupełnienie treści newslettera, co przekłada się na niski wskaźnik odrzucenia.

Korzyści

Korzyści ze stosowania email marketingu

Oferta

Rozszerz swoją strategię

Odkryj, jak nasze kompleksowe usługi mogą wzmocnić Twoją obecność w sieci.

Kampanie Google Ads

Reklama Natywna

Social Media

SEO – pozycjonowanie stron