Email marketing
Marketing
Czym jest email marketing
Email marketing sprowadza się do wysyłania profesjonalnie zaplanowanych i sporządzonych wiadomości mailowych do wcześniej określonej grupy odbiorców. Działania, które są realizowane w ramach email marketingu koncentrują się na analizie, planowaniu, realizacji i kontroli procesów, począwszy od:
-
kreowania baz danych zawierających adresy email,
-
zarządzania nimi,
-
tworzenia treści i formy wiadomości email,
-
ich wysyłki,
-
zarządzania informacjami zwrotnymi oraz
-
budowania schematów komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Do najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych w ramach email marketingu można zaliczyć: reklamy w wiadomościach poczty elektronicznej, biuletyn elektroniczny, czyli newsletter firmowy, czy biuletyn wewnętrzny.
Bazy B2C
Bazy B2B
Oferta
Sprawdź co oferujemy
Mailing behawioralny
Aby nasze kampanie były bardziej skuteczne została wprowadzona nowa możliwość dotarcia. Kampanie emailmarketingowe oparte o dane behawioralne bazują na danych aktywnościach użytkowników. Meiling behawioralny pozwala dobrać specjalną grupę docelową perfekcyjnie dopasowaną do produktu klienta. Dzięki temu targetowaniu uzyskujemy dużo wyższą skuteczność wysyłki mailingu w porównaniu do klasycznych kampanii mailingowych realizowanych w oparciu o dane deklarowane.