Email marketing

Email marketing sprowadza się do wysyłania profesjonalnie zaplanowanych i sporządzonych wiadomości mailowych do wcześniej określonej grupy odbiorców. Działania, które są realizowane w ramach email marketingu koncentrują się na analizie, planowaniu, realizacji i kontroli procesów, począwszy od:

  • kreowania baz danych zawierających adresy email,

  • zarządzania nimi,

  • tworzenia treści i formy wiadomości email,

  • ich wysyłki,

  • zarządzania informacjami zwrotnymi oraz

  • budowania schematów komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Do najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych w ramach email marketingu można zaliczyć: reklamy w wiadomościach poczty elektronicznej, biuletyn elektroniczny, czyli newsletter firmowy, czy biuletyn wewnętrzny.

 

Korzyści wynikające ze stosowania email marketingu:

  • Budowanie lojalności i zaangażowania Klientów;

  • Kreowanie określonych relacji z odbiorcami;

  • Kreowanie pożądanego wizerunku marki firmy bądź produktu;

  • Skuteczność na urządzeniach mobilnych;

  • Szeroki zakres zastosowania e-mail marketingu, np.: programy lojalnościowe, badania marketingowe, promocje konsumenckie, relacje inwestorskie, komunikacja wewnętrzna;

  • Możliwość kierowania do konkretnej grupy odbiorców z uwzględnieniem zawodu, wykształcenia, branży, zainteresowań, czy według kryteriów geograficznych i demograficznych;

  • Możliwość dokonania analizy wyników email marketingu za pomocą wskaźników OR (wskazanie procentu internautów, którzy otworzyli wiadomość) lub CTR (wskazanie procentu internautów, którzy otworzyli wiadomość i kliknęli w jej zawartość.

Bazy B2C. Posiadamy dostęp do jednej z największych baz e-mailingowych na rynku B2C w Polsce
– 30 mln kont. Liczba rekordów w bazie B2C sukcesywnie rośnie ponieważ cały czas działamy aby mieć swieże i nowe dane. 

Nasze bazy konsumenckie  na których działamy to w 100 % dostęp do świadomych internautów, którzy uczestniczyli wcześniej w ankietach o różnej tematyce, konkursach internetowych oraz przynależą do serwisów tematycznych.

Dajemy tu szerokie możliwości dotarcia i targetowania: wiek, płeć, województwo, powiat, miasto, wielkość miasta, wynagrodzenie, wykształcenie, zawód, znak zodiaku, liczba dzieci, wiek dziecka, różnorodne zainteresowania.

Bazy B2B. W zakresie tych baz współpracujemy z firmami generującymi wolumen ponad 100 mln kont różnych rodzajów firm i podmiotów gospodarczych.

Bazy B2B zostały pozyskane, przy wykorzystaniu atrakcyjnego contentu na stronie www oraz przy bezpośrednim kontakcie w zakresie wsparcia i doradztwa biznesowego. Jak wiemy są to najtrudniejsze bazy ale u nas masz pewność ich aktualizacji. Bardzo szerokie możliwości targetowania pozwalają nam dotrzeć do firm w oparciu o wielkość zatrudnienia, przychody, branżę, województwo, stanowisko, płeć, wiek oraz wiele innych.

 

Oferujemy:

Mailing behawioralny – aby nasze kampanie były bardziej skuteczne została wprowadzona nowa możliwość dotarcia. Kampanie emailmarketingowe oparte o dane behawioralne bazują na danych aktywnościach użytkowników. Meiling behawioralny pozwala dobrać specjalną grupę docelową perfekcyjnie dopasowaną do produktu klienta. Dzięki temu targetowaniu uzyskujemy dużo wyższą skuteczność wysyłki mailingu w porównaniu do klasycznych kampanii mailingowych realizowanych w oparciu o dane deklarowane.

 

Video mailing – edukacja video oraz potrzeba pokazywania filmów instruktażowych jest tak duża że można to zrealizowąć również poprzez email video. Wideo mailing to połączenie precyzji mailingu i siły perswazji wideo. Mailing zawiera Video w postaci podlinkowanego filmu do YT, albo w postaci grafiki gif, pozwala
przekazać więcej w relatywnie krótkim czasie. Taki przekaz jest dla odbiorcy interesujący i
wzbudza więcej emocji niż statyczna kreacja, a to właśnie emocje w dużej mierze wpływają
na decyzję zakupową. Jak wiemy video jest ważne i możemy je wykorzystać również przy wysyłce email.


Content mail – to rodzaj emailingu, który odznacza się wysoka efektywnością ze względu na obecność precyzyjnego contentu, który interesuje odbiorców a Ciebie przedstawia w roli experta. Content mailing to obszar w newsletterze, w którym pojawia się Twoja reklama. Kreacja lub infografika jest podlinkowana do landing page’a albo bezpośrednio do strony marki czy też roduktu. Content wywołuje duże zaangażowanie użytkowników i podnosi konwersję, dzięki tematycznej spójności newslettera i prezentowanej oferty handlowej. Mailing contentowy wpływa na wysoką akceptowalność reklamy i charakteryzuje się małym wskaźnikiem odrzucenia – reklama jest niejako uzupełnieniem treści newslettera.

Pobierz brief reklamowy


zapytaj o szczegóły oferty