GSP Gmail Sponsored Promotions

GSP Gmail Sponsored Promotions czyli nic innego jak reklama w gmail. GSP to format reklamowy, który daje dostęp do bardzo dużej ilości użytkowników gmail w Polsce. W GSP mamy wiele możliwości targetowania, a jednocześnie GSP pozostaje reklamą nienachalną dla odbiorcy.

GSP to narzędzie, które otwiera wszystkim nowe możliwości, ale przede wszystkim wyróżnia się na rynku wśród innych, konkurencyjnych rozwiązań opartych o e-mailing. Najważniejszym wyróżnikiem Gmail Sponsored Promotions są metody kierowania reklam i precyzowania użytkowników, do których chcemy dotrzeć.

Wyróżniamy tu kilka mozliwości kierowania:
– Domena z której użytkownicy otrzymują maile – co oznacza, że znajdują się na liście mailingowej. Są dwie możliwości – kierowanie na subskrybentów konkretnego newslettera lub wykluczanie ich ze swojego kierowania.

– Kontekstowo poprzez Słowa kluczowe  – system analizuje treść ostatnich 300 maili

– Zainteresowania – użytkownicy przypisywani do danej kategorii na podstawie słów kluczowych z maili

– Profile zawodowe (Zawody) – użytkownicy przypisywani do danego zawodu na podstawie słów kluczowych z maili

– Demografia – wiek i płeć

– Urządzenia (desktop, Android, iOS)

– IP (geolokalizacja)

– Język
Zachęcamy do kontaktu i do uruchomienia usługi GSP – zgłosimy twoją firmę i podepniemy usługę a Ty będziesz się cieszył z nowych możliwości jakie daje właśnie GSP

Wpisy blogowe

Zobacz pozostałe artykuły

Reklama display na YT

Reklama display na YT

Poszukując skutecznych sposobów promocji swojej marki lub produktów, warto rozważyć wykorzystanie reklam display na platformie YouTube. Reklama...

czytaj dalej