Certyfikowana Agencja · Dedykowany Specjalista · Kompleksowa Obsługa Sprawdź Nas"/>



Reklama kontekstowa

Ideą reklamy kontekstowej jest zainteresowanie użytkowników i zwiększenie szansy na pozytywną reakcję z uwagi na związek treści reklamy z poszukiwaną informacją. Umieszczana jest na różnych stronach internetowych powiązanych z jej tematyką.

Reklama kontekstowa może przybierać formę linków śródtekstowych umiejscawianych wewnątrz właściwego tekstu, jak również formę tekstową lub graficzną. Reklama kontekstowa może również występować w postaci statycznej bądź dynamicznej usytuowanej obok treści danej strony. Reklama kontekstowa często ujmowana jest w wyodrębnionych panelach (boksach, listwach górnych bądź dolnych).

 

Korzyści wynikające ze stosowania reklamy kontekstowej

  • Możliwość precyzyjnego dotarcia do potencjalnych Klientów poprzez określanie kategorii, tematyki, lokalizacji, wieku i płci;
  • Szeroki zasięg obejmujący największe witryny polskiego internetu (np. WP, Onet, Interia, Gazeta.pl);
  • Płatność za faktyczne wejścia w reklamę, nie za ich odsłony (system CPC cost-per-click);
  • Możliwość systematycznego pomiaru efektów kampanii i jej optymalizacji, w tym możliwość pełnej kontroli kosztów;
  • Niska inwazyjność reklam;
  • Wzrost popularności strony. 

Pobierz brief reklamowy


zapytaj o szczegóły oferty