Kampanie Google AdWords linki sponsorowane

Linki sponsorowane Kampanie Google AdWords - Google Partner Toruń - reklama w postaci linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google jest jedną z najbardziej efektywnych form reklamy. Kampanie google adwords to narzędzie numer jeden, które musisz mieć! Od wyszukiwarki wszystko się zaczyna więc odpowiedz sobie na pytanie czy jesteś w tym momencie gotowy? Klienci w tym momencie szukają firmy takiej jak Twoja - daj się znaleść i bądź widoczny reklamuj się z Google AdWords.

 

Linki sponsorowane Google AdWords - wysoka efektywność reklamy uzależniona jest od miejsca, które zajmie link na wyświetlonej stronie wyników wyszukiwarki i zależny jest od poziomu Jakości, określanego na podstawie:

  • współczynnika klikalności – CTR, który informuje ilu internautów widzących reklamę wykazało zainteresowanie nią, poprzez kliknięcie. Jest to wyznacznik atrakcyjności reklamy dla oglądających ją użytkowników internetu;

  • trafności reklamy, czyli dopasowania poszczególnych elementów kampanii reklamowej do treści, które mogą potencjalnie być wyszukiwane przez internautę. Wysoki stopień trafności reklamy, zbioru słów kluczowych oraz strony docelowej umożliwia uzyskanie wyższej pozycji na stronie za potencjalnie niższą cenę;

  • opinii o stronie docelowej.

Na poziom zajmowanego przez link miejsca w wyszukiwarce wpływa również przyjęty koszt za jedno kliknięcie (CPC), który związany jest z konkurencją na dane słowa kluczowe (wyrażenia). Niejednokrotnie, gdy konkurencja jest nieznaczna koszt utrzymania reklamy na wysokich pozycjach może być niski.  

 

Korzyści wynikające ze stosowania reklam w postaci linków sponsorowanych Google AdWords:

  • Wysoka efektywność, szczególnie możliwa do osiągnięcia przy profesjonalnym przygotowaniu, które pozwala na uzyskanie odpowiedniej optymalizacji kampanii;

  • Umożliwia promowanie marki, dzięki odbiorowi przez liczną grupę docelową internautów;

  • Dokładne targetowanie, umożliwiające precyzyjny dobór i ukierunkowanie reklamy według kryterium czasu (godziny, pory dnia, dni tygodnia, pory roku) oraz lokalizacji geograficznej internauty (dzielnica, miasto, kraj, kontynenty);

  • Umożliwia na dotarcie z reklamą do internautów realnie zainteresowanych ofertą;

  • Stanowi odpowiedź na zapytanie w momencie, gdy internauta poszukuje produktu/usługi;

  • Umożliwia bieżące monitorowanie uzyskiwanych wyników kampanii.   

Pobierz brief reklamowy


zapytaj o szczegóły oferty