Kampania produktowa dla ecommerce - google zakupy

Google Shopping to specyficzna oferta AdWords dedykowana dla handlu elektronicznego, czyli sklepów internetowych. Pozwala na wyświetlanie produktów wraz z pakietem podstawowych informacji (tj. nazwy produktu, zdjęcia, ceny, nazwy sklepu) w wyszukiwarce Google, wówczas gdy internauta poszukuje konkretnego produktu.

 

Korzyści wynikające ze stosowania kampanii produktowej dla ecommerce – Google zakupy:

  • Niski koszt pozyskania Klienta w porównaniu do innych reklam;

  • Wysoki współczynnik konwersji;

  • Możliwość wykorzystania remarketingu dynamicznego, polegającego na przypominaniu internautom o produktach, które wcześniej oglądali;

  • Możliwość stosowania niestandardowych kampanii;

  • Dobra promocja oferowanych produktów;

  • Mierzalność efektów poprzez dostęp do narzędzi raportowania i analizy porównawczej;

  • Możliwość kierowania kampanii poza Polskę.

Pobierz brief reklamowy


zapytaj o szczegóły oferty