News

Kategorie

Zapytaj o ofertę

Dowiedz się, co możemy zrobić dla Twojej Firmy

Przejdź do oferty
gru 30, 2020

W jakie reklamy teraz inwestować?

Internet jest dziś wszechobecny i trudno znaleźć przedsiębiorstwo, które nie ma w sieci choć swojej wizytówki. Reklama w Internecie to jedna z najpopularniejszych form promocji, a składa się na nią m.in. content marketing, działania SEO, e-mail marketing,  kampanie Google Ads, facebook ads i aktywność w mediach społecznościowych.

Skuteczna reklama natywna

Włączenie telewizora, radia, czy odpalenie komputera wiąże się dziś z jednym. Na pewno po krótkim czasie zobaczymy albo usłyszymy jakąś reklamę. Nie zawsze jest to miłe przeżycie. Reklama natywna jest inna, charakteryzuje się głównie tym, że jest naturalna i nieinwazyjna. Nie wprowadza w stan podwyższonej nerwowości i nie ogłuszy nas swoją nachalnością. Co ważne — umożliwia precyzyjne targetowanie, trafia do klienta, który będzie nią zainteresowany. Ciekawy artykuł np. o kosmetykach naturalnych to content marketing, w którym można umieścić reklamę np. kremów zrobionych z ekologicznych komponentów. Innym ciekawym sposobem dotarcia do klienta są kampanie google ads i kampanie facebook ads . Jest wielu przedsiębiorców, którzy śmiało inwestują w ten typ promocji, ponieważ zauważają dobre efekty. Reklamy te trafiają do osób, które poszukują w Internecie określonych produktów. Wpisują w wyszukiwarkę Google tzw. słowa kluczowe i oprócz wyników naturalnych pojawiają się wtedy także reklamy bezpośrednio związane z szukanym produktem. Podobnie taka reklama działa na Facebooku. Nasze działania w tym serwisie pozostawiają zawsze ślady i zapisywana jest nasza aktywność. W bazie danych zostaje informacja, czym się interesujemy, czego poszukujemy, jakie profile odwiedzamy. Dzięki temu właśnie kampanie facebook ads mogą być tak fantastycznie targetowane. Nasza reklama trafi do odbiorców zainteresowanych naszą działalnością, usługami czy produktami. Wiecej przeczytasz w artykule czym jest >>reklama natywna<<

Znakomite dopasowanie treści do odbiorcy

Obecnie klienci robią się coraz bardziej wymagający, pojawia się także wiele płatnych narzędzi, które blokują nachalne reklamy. Wyskakujące nagle na ekranie reklamy odchodzą powoli do przeszłości i takie metody marketingu nie mają już większych szans. Znacznie lepszym rozwiązaniem są reklamy kontekstowe. Są świetnie dopasowane do danej witryny internetowej i dlatego ich treść pokrywa się z oczekiwaniami i potrzebami czytelników danej strony www. Osoba, która czyta np. porady o tym, jak urządzić małe mieszkanie, może bardzo dobrze przyjąć reklamę produktów, sprzętów i mebli, które będą pasowały do małych przestrzeni. Taka reklama natywna nie jest postrzegana jako agresywna treść, ale przeciwnie — jako konkretna pomoc. Niezmiennie na topie są też dziś kampanie google ads. Nie jest to co prawda żadna nowość, ale jest to reklama natywna, która przynosi mierzalne efekty. Ludzie bez przerwy korzystają z wyszukiwarek, a  zwłaszcza z najpopularniejszej Google. Nie pytają już o zdanie rodziny, nie szukają ogłoszeń w gazecie, tylko wpisują zapytanie w wyszukiwarkę. Oczywiście pojawi się odpowiedź na zapytanie, odpowiedzią jest także reklama danej firmy i jej usług. W ten właśnie sposób kampanie adwords stały się potężnym narzędziem promocji, które warto z sukcesem wykorzystywać.

Postaw na CSR!

Warto pamiętać o tym, że skuteczny marketing internetowy powinien zawsze szybko reagować i odpowiadać na społeczne nastroje. Niezwykle gorącym trendem jest dziś ekologia. Mówi się wiele o poszanowaniu dóbr naturalnych i odpowiedzialności za naszą planetę. Bardzo ważne stało się obecnie wdrażanie zasad CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. Należy zasady te uwzględniać w strategii marketingowej firmy. Takie działania przełożą się nie tylko na bezpośrednią korzyść dla społeczeństwa i środowiska, ale również budują przyjazny i odpowiedzialny wizerunek marki. To także doskonały sposób na promowanie firmy w najróżniejszych mediach.

Dobry content na własnej stronie www

Własna strona www to wizytówka naszej działalności i sposób na komunikację z klientem. Niezwykłe jest to, że dobrze skonstruowana treść może działać fantastycznie, zupełnie tak jak świetny handlowiec. Teksty przedstawiają działalność, wyjaśniają, pokazują jak poradzić sobie z danym problemem i reklamują usługi. Przekonują i zachęcają do kontaktu, jednym słowem — mają wielką moc! Content marketing nie zawsze jest doceniany, a przecież artykuły poradnikowe nie tylko potrafią sprzedawać produkty, ale także realnie zwiększają zasięgi strony. Warto pamiętać jednak o jednym, zamieszczana treść powinna być naprawdę wartościowa. Poprawna merytorycznie, spójna i przyjazna dla odbiorcy. Google nie promuje dziś stron z przypadkową zbieraniną zdań, naszpikowaną frazami kluczowymi. Dziś boty wyszukiwarki są bardziej wyspecjalizowane, a internauta szuka wartościowych odpowiedzi na swoje zapytania. Dlatego trzeba mu dać to, czego potrzebuje. Wtedy, przy okazji, można pokazać mu reklamę natywną.

Podobał ci się artykuł ? - Zobacz naszą ofertę

Komentarze

Dodaj komentarz

Powrót