Blog SEO/SEM. Skuteczne i techniczne porady o działaniach marketingowych. Blog o Reklamie Internetowej - tylko praktyka "/>



Blog

Kategorie

Zapytaj o ofertę

Dowiedz się, co możemy zrobić dla Twojej Firmy

Przejdź do oferty
lut 10, 2019

Content marketing w roku 2019

Social media – facebook nieprzemijający trend w marketingu

Czasami chciałoby się pominąć ten punkt, bo można odnieść wrażenie, że o mediach społecznościowych powiedziano już wszystko. Tymczasem jednak nie warto sobie odpuszczać tematyki social mediów, gdyż zaniedbanie tego kanału promocji może nas słono kosztować. Liczba użytkowników takich portali nieustannie rośnie i posiadanie tam swojego profilu to niemal obowiązek tych marek, które chcą liczyć się na rynku. Kampania content marketingowa przeprowadzona za pomocą social mediów to najszybszy sposób dotarcia do klienta. Warto też pamiętać, że wykorzystywać można do tego nie tylko Facebooka. Dobrze jest zaistnieć i umieszczać swój content także na innych tego typu stronach, na przykład na niesamowicie popularnym ostatnio Instagramie.

Masz bloga firmowego? Dobry copywriter to połowa sukcesu!

Wszystkie działania promocyjne mają jeden cel – chodzi o zauważenie danej marki przez odbiorcę. Aby tak się stało, potrzeba interesujących treści, a stworzyć je może właśnie dobry copywriter. Prawdziwie skuteczne content artykuły to takie, które łączą w sobie ciekawą treść, a jednocześnie są napisane z uwzględnieniem robotów wyszukiwarek. Dopiero takie teksty działają optymalnie na korzyść firmy, pozyskując klientów oraz budując jej pozytywny wizerunek. Profesjonalny copywriter będzie wiedział, jak stworzyć takie artykuły, które następnie można umieszczać na firmowym blogu.

Interaktywny content, czyli jak zaangażować odbiorcę

Im bardziej rozwija się content marketing, tym więcej zaczyna oczekiwać odbiorca. Statyczne treści, jeśli są dobrze skonstruowane, nadal dobrze sprawdzają się w pozyskiwaniu klientów. Warto jednak pójść krok dalej i postarać się nawiązać dwustronną relację z odbiorcą, dzięki której on także osiągnie jakąś korzyść. Dobrym pomysłem jest na przykład sprytne umieszczenie reklamy na infografice. Taka forma jest prosta do przyswojenia, a dodatkowo poprzez ten interaktywny content, potencjalny klient otrzymuje coś wartościowego, czyli potrzebne mu informacje. Można również zastosować zabieg polegający na możliwości pobrania takiej grafiki dopiero po zostawieniu swojego adresu mailowego. Dzięki temu zyskujemy kolejny adres w bazie subskrybentów.

Jeszcze więcej video

Dobrze napisane content artykuły chyba nigdy nie przestaną pełnić ważnej funkcji w marketingu. Nie można jednak zapominać o innych formach przekazywania treści odbiorcom. Są to między innymi wszelkie filmy, w tym videoblogi. Wiele osób woli coś obejrzeć, niż przeczytać, a filmik ma też tę zaletę, że można włączyć go do słuchania, robiąc przy okazji co innego. Tworząc kampanię content marketingową z wykorzystaniem video, warto nie ograniczać się do prostych filmików reklamowych. Lepszym pomysłem będzie współpraca ze znanym vlogerem, który umiejętnie zareklamuje nasze produkty.

Podobał ci się artykuł ? - Zobacz naszą ofertę

Komentarze

Dodaj komentarz

Powrót