Content Marketing

Kategorie

Zapytaj o ofertę

Dowiedz się, co możemy zrobić dla Twojej Firmy

Przejdź do oferty
sty 9, 2019

Content marketing, czyli jak pozyskiwać więcej leadów?

Interaktywny content podstawą skutecznej kampanii

Realia marketingu internetowego zmieniają się bardzo szybko. W czasach social mediów ludziom potrzeba czegoś więcej niż artykułu do przeczytania, aby byli skłonni poświęcić danej usłudze czy produktowi większą uwagę. Po prostu okazuje się, że statyczny, jednostronny content, nie jest w stanie zainteresować odbiorcy dłużej niż na chwilę. Jeżeli marzy się nam kampania content marketingowa z prawdziwego zdarzenia, nie wystarczy do jej poprowadzenia sam dobry copywriter, choćby stworzył nawet najlepszej jakości treści. Potrzeba czegoś, co na tyle zaangażuje osobę odwiedzającą stronę, aby chciała na nią wracać, a przede wszystkim, by zostawiła adres email i kilka słów o sobie, pozwalających personalizować wysyłane do niej oferty.

Idealnym rozwiązaniem są wszelkie narzędzia tworzące interaktywny content, czyli między innymi quizy, konkursy, badania opinii. Ich siła polega na tym, że angażują one odbiorcę, który po poświęceniu chwili na rozwiązanie quizu sam chętnie zostawi swój adres email, w pewnym sensie czując się do tego zobowiązanym. Tym bardziej, kiedy będzie się to wiązało nie tylko ze zgodą na otrzymywanie ofert, ale przede wszystkim z jakąś korzyścią, na przykład wzięciem udziału w losowaniu nagród albo otrzymaniem darmowej grafiki do pobrania. Dodatkowo często same pytania w takim quizie lub badaniu opinii są już skonstruowane w taki sposób, że stanowią świetne źródło informacji o potencjalnym kliencie i pozwalają na lepszą personalizację ofert.

Szybko i łatwo buduj relację z odbiorcami

Interaktywne kampanie content marketingowe to bardzo efektywny sposób na pozyskiwanie leadów, jest także dość prosty pod względem technicznym. Wcale nie trzeba zatrudniać programistów lub samemu posiadać takich zdolności, gdyż istnieje wiele narzędzi, które pozwala stworzyć interaktywny content w kilku prostych krokach. Wystarczy Ci wtedy jedynie dobry copywriter, który zadba o to, by użyte do tego celu treści były skuteczne.

Pamiętajmy, że współczesnemu odbiorcy nie wystarczą już zwyczajne content artykuły, które może on jedynie biernie przyjmować. Kluczem do sukcesu jest zbudowanie z potencjalnym klientem relacji, która umożliwia mu zaangażowanie i włączenie się w kampanię, co później poskutkuje tym, że będzie otrzymywał oferty i reklamy dostosowane jak najpełniej pod niego. Korzystanie z narzędzi tworzących content interaktywny to najlepszy sposób na budowanie właśnie takiej relacji.

Podobał ci się artykuł ? - Zobacz naszą ofertę

Komentarze

Dodaj komentarz

Powrót