News

Kategorie

Zapytaj o ofertę

Dowiedz się, co możemy zrobić dla Twojej Firmy

Przejdź do oferty
gru 20, 2017

Najskuteczniejsze sposoby na reklamę w internecie w 2018 roku

Najskuteczniejsze sposoby na reklamę w internecie w 2018 roku

Poznaj marketingowe trendy na zbliżający się rok i odnoś sukcesy w działaniach prowadoznych w internecine. Prezentujemy sposoby na reklamę w sieci, które pozwolą osiągnąc Ci sukces w 2018.

Content marketing

Marketing treści od kilku lat króluje wśród najefektywniejszych metod marketingu internetowego. W nadchodzącym roku marketerzy powinni jednak o wiele bardziej niż do tej pory przyłożyć się do jakości contentu, zamiast stawiać – jak dotychczas – na jego ilość. Kluczowe okaże się poświęcanie czasu na analizowanie tego, czego poszukują i potrzebują nasi odbiorcy, i wychodzenie naprzeciw ich oczekiwaniom. Odpowiednio przygotowane i systematycznie optymalizowane treści mogą wygenerować ogromny ruch na naszą stronę nie tylko w 2018, ale również w kolejnych latach. Warto też skupić się na odpowiedniej dystrybucji treści – z rozwagą łączyć sposoby na darmową i płatną promocję.

Google AdWords

Z wyszukiwarki Google korzysta ponad 90 proc. internautów, dlatego naprawdę nie warto bagatelizować możliwości, jakie dają nam w przypadku prowadzenia działań promocyjnych. Choć kampanie Google AdWords nie są żadną nowością dla marketerów, w 2018 sporą część budżetów powinni przeznaczyć właśnie na nie. Tak, jak w przypadku content marketingu, warto jednak skupić się nie na ilości kampanii, ale na ich jakości I optymalizowaniu. W tym celu warto skrzętnie monitorować każdą reklamę oraz zachowania odbiorców, by ulepszać to, co do tej pory stworzyliśmy. Pojawianie się na podium wyników wyszukiwania na najgorętsze frazy będzie w dalszym ciągu trendy i pomoże nam w osiągnięciu marketingowego oraz sprzedażwoego sukcesu w 2018.

Pozycjonowanie stron

Nie samą płatną promocją marketer jednak żyje. W 2018 warto bardziej niż kiedykolwiek zatroszczyć się o SEO. Zamiast robić to na oślep, lepiej nawiązać współpracę w tym aspekcie z doświadczonym profesjonalistą, który na pozycjonowaniu stron WWW pod wyszukiwarki internetowe zjadł zęby. Może to być agencja reklamowa, która od lat współpracuje z firmami z branży, w której działamy, ponieważ dzięki temu mamy pewność, że ich kwalifikacje są cały czas podnoszone, a różne przypadki, które zostały przez nią do tej pory przeanalizowane, dają znikome szanse na pomyłkę.

E-mail marketing

Wbrew pozorom, e-mail marketing nie odejdzie w zapomnienie w 2018. Jedyne, co będzie musiało ulec zmianie, jeśli za pomocą tego typu działań będziemy chcieli osiągnąć reklamowy sukces, to jeszcze większa dbałość o bazę mailingową – przede wszystkim jej systematyczne czyszczenie - oraz stosowania się do zasad RODO. Rozwijająca się automatyzacja tej dziedziny sprawi, że e-mail marketing w 2018 będzie ławtwiejszy w realizacji niż kiedykolwiek. Zanim się to jednak stanie, musimy odpowiednio opracować I wdrożyć schematy komunikcji, opierając się – tak, jak w przypadku content marketing, Google AdWords czy pozycjonowaniu – na głębokiej analizie odbiorców, ich potrzeb i zachowań.

Facebook Ads

Lwia część budżetów marketingowych w 2018 powinna zostać przeznaczona na reklamę na Facebooku, który z roku na rok staje się coraz poważniejszym graczem, a nawet konkurentem dla takiego giganta, jakim jest Google. Zasięg organiczny na tym portal społecznościowym przestaje już w zasadzie istnieć. Dlatego te podmioty, które w dalszym ciągu będą bały się skorzystać z płatnej promocji na Facebooku, mogą w zasadzie zrezygnować z prowadzenie profilu w tym serwisie, chyba, że w ogóle nie zależy im na przełożeniu swojej obecności na nim na realne przychody. Mądre inwestycje w Facebook Ads opłacą się nie tylko tym, którzy mogą przeznaczyć na płatną promocję krocie, ale również tym, którzy dopiero stawiają w tym pierwsze kroki – zwłaszcza finansowe.

Podobał ci się artykuł ? - Zobacz naszą ofertę

Komentarze

Dodaj komentarz

Powrót