Blog SEO/SEM. Skuteczne i techniczne porady o działaniach marketingowych. Blog o Reklamie Internetowej - tylko praktyka "/>



Blog

Kategorie

Zapytaj o ofertę

Dowiedz się, co możemy zrobić dla Twojej Firmy

Przejdź do oferty
maj 5, 2021

Reklama Natywna - Nowoczesny przekaz reklamowy!

Czym jest native?

 

Tradycyjne reklamy display są koniecznością w Internecie. Podobnie jak inwestycja w wyszukiwarkę internetową, reklamy banner-owe muszą być wpisane na stałe w plany marketingowe. Jednak, aby nadążać za potrzebami swoich klientów, oraz trendami reklamowymi, musisz poszerzać swoje działania. Mailingi, oraz szeroko pojmowany content marketing to sposób by w nowoczesny i skuteczny sposób istnieć w Internecie. Działania contentowe pozwalają wypromować firmę, za pomocą treści. Ważne by nasza strona internetowa była stale zaopatrywana w nowe teksy. Regularne dodawanie treści np. na blogu bądź w poradnikach doskonale wpływa na SEO. Poza tym stajemy się nie tylko producentami, czy dystrybutorami, ale przede wszystkim ekspertami w swojej branży. W tym wszystkim reklamy native dają możliwość promowania naszych treści. Przekazy natywne w subtelny sposób zachęcają odbiorców do zapoznania się z Twoją firmą. Reklama native podobnie jak zwykły display składa się z grafiki oraz tekstu. Jednak w tym wypadu na zdjęciu nie może znaleźć się logo firmy, ani jej nazwa. Hasło natomiast nie może być stricte reklamowe. Klient ma mieć wrażenie, że znalazł zajawkę do kolejnego artykułu, aniżeli koleją ofertę sprzedażową. Native łato pomylić z odnośnikami do innych tekstów, albowiem znajdują się one z reguły poniżej artykułów, pod hasłami: „Zobacz także”, „Przeczytaj także” itp. Forma reklam native, oraz ich miejsce na serwisach internetowych sprawiają, że pozyskujemy szersze grono klientów, oraz budujemy zaufanie.

 

Native - korzyści

 

Jeżeli od dawna szukasz rozwiązania, które pozwoli Ci docierać do nowych klientów, którzy będą odwiedzali Twoją stronę regularnie, to reklamy native są dla Ciebie. Kampanie natywne niosą za sobą wiele korzyści, jednak zdecydowanie największą jest fakt, iż nie działa na nie ad block. System blokowania reklam utrudnia działania marketingowe. Zwykłe reklamy display nie wyświetlają się użytkownikom, którzy mają zainstalowanego ad blocka. Native jest jednak odporny i dociera do wszystkich klientów. Jego naturalny przekaz, nieprzypominający oferty sprzedażowej, sprawia, że system blokujący nie odczytuje go jako reklamę. Jednak by tak było, trzeba pamiętać o zachowaniu odpowiedniej formy przekazu native oraz o odpowiednim linkowaniu. Klient po kliknięciu grafikę nie powinien być przekierowywany bezpośrednio na konkretne produkty. Reklamy natywne mają być drogą do zdobycia wiedzy. Dlatego też każda tego typu kampania musi przenosić klienta do pożądanych informacji. Jeżeli pod grafiką umieścimy tekst: Jak dobrać rozmiar buta do stopy dziecka?” użytkownik liczy wówczas na szczegółowe porady, aniżeli od razu na produkt. Dlatego nasza strona internetowa powinna być nie tylko atrakcyjnym sklepem, ale również miejscem porad i odpowiedzi na pytania.

 

Idealna kampania natywna

 

Aby kampania native przyniosła jak najwięcej korzyści, musimy ją odpowiednio zaplanować. Po pierwsze zaopatrzmy naszą stronę w odpowiednie treści. Stwórz bloga, bądź kącik porad i regularnie dodawaj nowe teksty. Staraj się nadążać za potrzebami swoich klientów i odpowiadać na ich pytania. Oprócz treści na swojej stronie dobrze jest również tworzyć zaplecze artykułów na serwisach zewnętrznych. Artykuły sponsorowane czy eksperckie, publikowane na popularnych i branżowych portalach, nie tylko doskonale wpływają na pozycjonowanie, ale również budują zaufanie klientów. Takie teksty mogą być również wykorzystane w kampaniach natywnych. Nie trzeba bowiem przekierowywać klientów, tylko i wyłącznie na swoją stronę. Poprzez promowanie tekstów w ten sposób, zwiększamy liczbę czytelników, tym samym zwiększamy szansę na pozyskanie nowych, świadomych klientów.

 

Nowocześnie i skutecznie

 

Reklama natywna to sposób na nowoczesne i skuteczne promowanie swojej marki. Native daje szansę dotrzeć do wszystkich użytkowników, nawet tych, którzy zmęczeni reklamami mają zainstalowanego ad blocka. Taka forma przekazu wzbudza zaufanie i buduje w kliencie poczucia, że ma on do czynienia z ekspertem, który jest promowany przez znany w Polsce portal. Kampanie natywne rozliczane są w systemie CPC. Podobnie jak reklamy display, native jest odpowiednio targetowany. Jeżeli zależy Ci na wypromowaniu stacjonarnego punktu w danym mieście, możesz wyświetlać swoją reklamę tylko w konkretnym regionie kraju. Istnieje także możliwość docierania do klientów ze względu na ich wiek, płeć, zawód czy zainteresowania. Jeżeli chcesz zacząć pozyskiwać świadomych użytkowników, którzy będą regularnie odwiedzać Twoją stronę internetową, wdrąż kampanię natywną. Promowanie treści to nie tylko budowanie prestiżu i zaufania, to realna szansa na nowych klientów i zwiększenie sprzedaży.

Podobał ci się artykuł ? - Zobacz naszą ofertę

Komentarze

Dodaj komentarz

Powrót