Email marketing
Email marketing sprowadza się do wysyłania profesjonalnie zaplanowanych i sporządzonych wiadomości mailowych do wcześniej określonej grupy odbiorców. Działania, które są realizowane w ramach email marketingu koncentrują się na analizie, planowaniu, realizacji i kontroli procesów, począwszy od:
-
kreowania baz danych zawierających adresy email,
-
zarządzania nimi,
-
tworzenia treści i formy wiadomości email,
-
ich wysyłki,
-
zarządzania informacjami zwrotnymi oraz
-
budowania schematów komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Do najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych w ramach email marketingu można zaliczyć: reklamy w wiadomościach poczty elektronicznej, biuletyn elektroniczny, czyli newsletter firmowy, czy biuletyn wewnętrzny.
Korzyści wynikające ze stosowania email marketingu:
-
Budowanie lojalności i zaangażowania Klientów;
-
Kreowanie określonych relacji z odbiorcami;
-
Kreowanie pożądanego wizerunku marki firmy bądź produktu;
-
Skuteczność na urządzeniach mobilnych;
-
Szeroki zakres zastosowania e-mail marketingu, np.: programy lojalnościowe, badania marketingowe, promocje konsumenckie, relacje inwestorskie, komunikacja wewnętrzna;
-
Możliwość kierowania do konkretnej grupy odbiorców z uwzględnieniem zawodu, wykształcenia, branży, zainteresowań, czy według kryteriów geograficznych i demograficznych;
-
Możliwość dokonania analizy wyników email marketingu za pomocą wskaźników OR (wskazanie procentu internautów, którzy otworzyli wiadomość) lub CTR (wskazanie procentu internautów, którzy otworzyli wiadomość i kliknęli w jej zawartość.
Bazy B2C. Posiadamy dostęp do jednej z największych baz e-mailingowych na rynku B2C w Polsce
– 30 mln kont. Liczba rekordów w bazie B2C sukcesywnie rośnie ponieważ cały czas działamy aby mieć swieże i nowe dane.
Nasze bazy konsumenckie na których działamy to w 100 % dostęp do świadomych internautów, którzy uczestniczyli wcześniej w ankietach o różnej tematyce, konkursach internetowych oraz przynależą do serwisów tematycznych.
Dajemy tu szerokie możliwości dotarcia i targetowania: wiek, płeć, województwo, powiat, miasto, wielkość miasta, wynagrodzenie, wykształcenie, zawód, znak zodiaku, liczba dzieci, wiek dziecka, różnorodne zainteresowania.
Bazy B2B. W zakresie tych baz współpracujemy z firmami generującymi wolumen ponad 100 mln kont różnych rodzajów firm i podmiotów gospodarczych.
Bazy B2B zostały pozyskane, przy wykorzystaniu atrakcyjnego contentu na stronie www oraz przy bezpośrednim kontakcie w zakresie wsparcia i doradztwa biznesowego. Jak wiemy są to najtrudniejsze bazy ale u nas masz pewność ich aktualizacji. Bardzo szerokie możliwości targetowania pozwalają nam dotrzeć do firm w oparciu o wielkość zatrudnienia, przychody, branżę, województwo, stanowisko, płeć, wiek oraz wiele innych.
Oferujemy:
Mailing behawioralny – aby nasze kampanie były bardziej skuteczne została wprowadzona nowa możliwość dotarcia. Kampanie emailmarketingowe oparte o dane behawioralne bazują na danych aktywnościach użytkowników. Meiling behawioralny pozwala dobrać specjalną grupę docelową perfekcyjnie dopasowaną do produktu klienta. Dzięki temu targetowaniu uzyskujemy dużo wyższą skuteczność wysyłki mailingu w porównaniu do klasycznych kampanii mailingowych realizowanych w oparciu o dane deklarowane.
Video mailing – edukacja video oraz potrzeba pokazywania filmów instruktażowych jest tak duża że można to zrealizowąć również poprzez email video. Wideo mailing to połączenie precyzji mailingu i siły perswazji wideo. Mailing zawiera Video w postaci podlinkowanego filmu do YT, albo w postaci grafiki gif, pozwala
przekazać więcej w relatywnie krótkim czasie. Taki przekaz jest dla odbiorcy interesujący i
wzbudza więcej emocji niż statyczna kreacja, a to właśnie emocje w dużej mierze wpływają
na decyzję zakupową. Jak wiemy video jest ważne i możemy je wykorzystać również przy wysyłce email.
Content mail – to rodzaj emailingu, który odznacza się wysoka efektywnością ze względu na obecność precyzyjnego contentu, który interesuje odbiorców a Ciebie przedstawia w roli experta. Content mailing to obszar w newsletterze, w którym pojawia się Twoja reklama. Kreacja lub infografika jest podlinkowana do landing page’a albo bezpośrednio do strony marki czy też roduktu. Content wywołuje duże zaangażowanie użytkowników i podnosi konwersję, dzięki tematycznej spójności newslettera i prezentowanej oferty handlowej. Mailing contentowy wpływa na wysoką akceptowalność reklamy i charakteryzuje się małym wskaźnikiem odrzucenia – reklama jest niejako uzupełnieniem treści newslettera.