Reklama behawioralna

Reklama targetowana behawioralnie w odróżnieniu od reklamy kontekstowej w reklamie behawioralnej zasadniczym kryterium doboru reklamy nie jest treść przeglądanej strony, a zainteresowania internauty. Zainteresowania użytkownika określane są na podstawie historii odwiedzanych stron www, uwzględniając przy tym czas i częstotliwość pobytu na danych stronach oraz na podstawie zakupów, które dokonywane są w sieci. Informacje pozwalające na generowanie reklam behawioralnych mają charakter długookresowy i obejmują wiele aspektów aktywności internauty. Warto podkreślić, że reklama behawioralna bazuje jedynie na zachowaniu użytkownika w sieci, określanym na podstawie zebranych z określonego urządzenia plikach cookies, a nie na jego tożsamości. Profile, które powstają na podstawie połączenia wzoru zachowań z kategorią zainteresowań (pozwalające określić behawioralny profil reklamowy, czyli np. zainteresowanie finansami, motoryzacją, kosmetykami) nie zawiera danych osobowych.

 

Korzyści wynikające ze stosowania reklamy behawioralnej:

  • Wysoka skuteczność reklamy; 
  • Zmniejszenie kosztów konwersji; 
  • Dokładne targetowanie odbiorcy (potencjalnego nabywcy); 
  • Dotarcie z reklamą dokładnie do tych internautów, którzy mogą nią być zainteresowani; 
  • Wsparcie sprzedaży reklamowanych produktów i usług.

Pobierz brief reklamowy


zapytaj o szczegóły oferty

Zapisz się do newslettera
Aby być na bieżąco!

Partnerzy