Content marketing

Content marketing to taka forma marketingu, która wyróżnia się na tle innych budowaniem więzi z konsumentem, w miejscu gdzie spędza on czas. Sprowadza się do sprowokowania interakcji i zaangażowania obydwu stron przekazu. Content marketing obejmuje wszelkie treści publikowane i dystrybuowane za pomocą internetu. Do najpopularniejszych treści pod względem formy przekazu można zaliczyć:

  • Artykuł – elektroniczna forma wypowiedzi publicystycznej, począwszy od notatki informacyjnej na dowolny temat, a skończywszy na eseju;

  • eBook - elektroniczna wersja książki, która może być wyświetlana na komputerze, tablecie czy urządzeniu do tego dostosowanym, tj. czytniku e-booków;

  • Przewodnik - treść, która umożliwia zagłębienie się w dany temat, podjęcie decyzji, czy rozwiązanie problemu;

  • Raport – treść zawierająca zbiór danych i informacji, również w formie tabelarycznej i wykresowej, powstaje na bazie wiarygodnego badania czy analizy istniejących danych;

  • Materiały wideo – pozwalają na dostarczenie rozwiązania problemu i/lub interesującej rozrywki poprzez wideo umieszczone w sieci za pomocą różnych kanałów, np.: YouTube;

  • Infografika – jest graficzną prezentacją danych i informacji;

  • Webinarium – rodzaj internetowego spotkania, umożliwiającego obustronną komunikację między prowadzącym spotkanie a uczestnikami;

  • Podcast – internetowa publikacja dźwiękowa, niejednokrotnie publikowana jako regularne odcinki.  

 

Podstawowym celem powyższych form content marketingu jest dostarczenie wiarygodnych i oczekiwanych przez internautów informacji, dzięki czemu zarówno firma jak i internauta odnoszą korzyści.

 

Content Marketing to nie tylko pisanie artykułów i publikacja na zewnętrznych serwisach. W naszej agencji możesz również dystrybuować content i rozliczać się cpc za użytkownika. Nasze kampanie są kierowane i targetowane tak precyzyjnie jak byś tylko chciał. Dajemy Ci możliwość dotarcia do osób po: słowach kluczowych, zainteresowaniach, intencjach zakupowych, profilach zainteresowań, profilach zawodowych, wieku, geo lokalziacji czy tez zawodzie. A może masz jeszcze barziej precyzyjne potrzeby - być może jesteśmy w stanie stworzyć profil Twojego klienta.

Kampanie Content marketingowe stawiają Cię w roli eksperta reklama pojawia się pod artykułem w formie boksu reklamowegi i daje użytkownikowi dalszą edukację. Kampanie Content marketingowe nie sprzedają prost ale edukują użytkowników i informują lub kierują do zakupu. Ważne że działania content marketingowe i nasze kampanie cpc nie działają w tej strategii na adbloki więc masz tu 30% więcej rynku do dotarcia.

 

Korzyści wynikające ze stosowania content marketingu:

  • Optymalizacja strony z perspektywy wyszukiwarek internetowych;

  • Dotarcie do potencjalnych Klientów, realnie zainteresowanych produktami i/lub usługami, poprzez wykorzystanie wysokiego spersonalizowania grupy docelowej;

  • Budowanie wizerunku marki, jako „brand experience”;

  • Edukacja, informacja i doradztwo;

  • Mierzalność efektów za pomocą narzędzi analitycznych;

  • Możliwość bezobsługowego uruchomienia kampanii, z wykorzystaniem posiadanego contentu.

Pobierz brief reklamowy


zapytaj o szczegóły oferty

Zapisz się do newslettera
Aby być na bieżąco!

Partnerzy